جانشین معاون عملیات ستاد کل نیروهای مسلح گفت: خدمت در مرزبانی در جهت تأمین امنیت و ایجاد آرامش برای کشور است به‌یقین ثواب و پاداش اخروی آن در نزد خداوند محفوظ و این یک توفیق الهی برای همه مرزبانان است.
کد خبر: ۹۵۴۷۴۸۳
|
۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از تایباد، سردار حسینی مطلق در بازدید از پروژه انسداد مرز حوزه استحفاظی هنگ مرزی تایباد با بیان اینکه توان و آمادگی عملیاتی مرزبانان در حراست و پاسداری از مرزها مطلوب است، اظهار کرد: مرزداران مصداق مجاهدان فی‌سبیل‌الله هستند که در راه خدا و برای‌خدا کار انجام می‌دهند اگر این مجاهدان و چشمان بیدار نظام نبودند هزاران تن مواد مخدر وارد کشور می‌شد و همچنین کالاهای اساسی توسط سودجویان و قاچاقچیان از کشور خارج می‌شد.

 وی افزود: روزبه‌روز شاهد تقویت و توان عملیاتی مرزبانان جمهوری اسلامی ایران در حراست از مرزها هستیم و این امر عرصه را بر سوداگران و قاچاقچیان تنگ کرده است.

 سرهنگ برات الله سلطانی میرزایی، سرپرست هنگ مرزی تایباد در ادامه این بازدید با تأکید بر مراقبت‌های مداوم و مستمر از مرزها و آمادگی هرچه بیشتر واحدهای تابعه در حفظ و حراست از مرزها بیان کرد: مرزبانان این خطه با تلاش شبانه‌روزی و اشراف اطلاعاتی، منطقه را رصد می‌کنند و در جهت ارتقای آمادگی رزمی و عملیاتی گام بر می‌دارند.

 سرهنگ محمود پارسافر، جانشین فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی در این بازدید جانشین معاون عملیات ستاد کل نیروهای مسلح را همراهی کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها