همزمان با حوزه های علمیه سراسر کشور

تجمع طلاب مدرسه علمیه خواهران ریحانه النبی شهر اهرم درحمایت از جبهه مقاومت

طلاب حوزه علمیه خواهران ریحانه النبی شهر اهرم درحمایت از جبهه مقاومت ومردم مظلوم فلسطین تجمع کردند.
کد خبر: ۹۵۴۷۵۹۰
|
۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان ،سلیمه بابایی نیا مدیر مدرسه علمیه ریحانه النبی سلام الله علیها شهراهرم،در مراسمی که به مناسبت حمایت از جبهه مقاومت ودفاع از مردم مظلوم فلسطین دربرابر رژیم اشغالگر قدس در محل این مدرسه برگزار شد گفت:اتحاد مسلمانان جهان باعث حرکت جبهه مقاومت به سمت پیروزی نهایی می شود.
مدیر مدرسه علمیه ریحانه النبی سلام الله علیها شهراهرم در ادامه ضمن اعلام انزجار از جنایت‌های رژیم غاصب وکودک کش صهیونیستی افزود:یکی از وظایف شرعی غیر قابل تردید یکایک مسلمین و نیز یکی از اصول کلی سیاست خارجی دولت های اسلامی، دفاع از امت اسلامی است .
سلیمه بابایی نیا در خصوص قیام ملت فلسطین برعلیه ظلم وجنایات رژیم صهیونیستی تأکید داشت:عملیات طوفان الاقصی حرکت خودجوش گروه‌های مقاومت و ملت مظلوم فلسطین در دفاع از حقوق مسلم و انکار ناپذیر خود و واکنش طبیعی آنان نسبت به سیاست‌های جنگ افروزانه، تحریک‌آمیز و آتش افروزانه صهیونیست‌ها بویژه نخست وزیر افراطی و ماجراجوی رژیم غاصب صهیونیستی است.
در ادامه این مراسم بیانیه ای درمحکومیت رژیم اشغالگر قدس قرائت وطلاب این مدرسه با شعارهای مرگ بر اسرائیل وآمریکا حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین اعلام کردند.
درپایان نیز کمک های نقدی جهت اهدا به ملت مظلوم فلسطین ومردم غزه جمع آوری شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار