خبرهای داغ:

اجتماع مردم رامهرمز در حمایت از ملت فلسطین برگزار شد

در پی اقدام جنایتکارانه شامگاه گذشته رژیم کودک‌کش صهیونیستی در قتل عام بیماران به‌ویژه کودکان و زنان بی‌پناه در بیمارستان المعمدانی غزه، امروز تجمعات مردمی در شهرستان رامهرمز برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۴۷۸۳۷
|
۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج رامهرمز شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی رامهرمز امروز ۲۶ مهرماه در اطلاعیه‌ای از برگزاری تجمع بزرگ اعلام انزجار از جنایات رژیم منحوس صهیونیستی و حمایت از ملت مظلوم فلسطین در رامهرمز خبر داد.

 

تجمع مردم مؤمن و ولایتمدار رامهرمز امروز از ساعت ۱۱ در پی اقدام جنایتکارانه شامگاه گذشته رژیم کودک‌کش صهیونیستی در قتل عام بیماران به‌ویژه کودکان و زنان بی‌پناه در بیمارستان المعمدانی غزه با هماهنگی و حضور فرماندار و مسئولان شهرستانی در میدان الغدیر در جوار شهدای گمنام این شهر برگزار شد.

 

مردم با سردادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، انزجاز خود را از رژیم غاصب صهیونیستی و همپیمانانش نشان دادند.

 

حجت الاسلام زکویان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج رامهرمز در این مراسم سخنرانی کرد.

 

حجت الاسلام زکویان در بیاناتی اظهار کرد: اسراییل در حملات اخیر، بیمارستان المعمدانی را بمباران نمود و از سوی دیگر این هیولای دیوسیرت و رژیم کودک کش با مظلوم نمایی و گزارش های نادرست بدنبال تطهیر خود است.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه رامهرمز گفت:بار دیگر رژیم جنایتکار، غاصب و کودک کش صهیونیستی در نهایت وحشیگری به بیمارستان المعمدانی غزه، حمله کرد و صدها زن و مرد و کودک بی‌دفاع را در بدترین وضعیت ممکن به شهادت رساند.

 

وی در ادامه اذعان کرد: اکنون امت شریف ایران اسلامی و مردم ولایتمدار رامهرمز، گوش به فرمان فرماندهی معظم کل قوا رهبر معظم انقلاب اسلامی، ضمن تمجید از شجاعت و هوشمندی گروه های مقاومت در عملیات طوفان الأقصی، حمایت همه جانبه و همیشگی خود را از مردم مظلوم فلسطین و اراضی اشغالی اعلام می کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار