خبرهای داغ:
آیت الله شعبانی موثقی عنوان کرد

تصویر کودکان در آغوش پدرانشان بزرگ‌ترین فریاد حقانیت جریان مقاومت و غزه

همدان-امام جمعه همدان تصویر کودکان در آغوش پدرانشان را بزرگ‌ترین فریاد حقانیت جریان مقاومت و غزه عنوان کرد و گفت: کودک مظهر عطوفت و مهربانی است.
کد خبر: ۹۵۴۷۸۳۹
|
۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی، امروز در اجتماع بزرگ خانواده دانشگاه علوم پزشکی همدان در محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی غزه، اظهار کرد: در مقابل کسی که به بیمارستان حمله می‌کند و بیمارانی که در شرایط درمان هستند و کادر درمان را به شهادت می‌رساند، چیزی جز خاموش شدن انسانیت را نمی‌شود تفسیر کرد.

وی با بیان اینکه در تصویری که پدری فرزند خود را در آغوش گرفته، چشمان پر از درد این پدر را می‌توان دید، گفت: انسان از برخی افراد تعجب می‌کند که با وجود این همه جنایت، بازهم در غاصب بودن و کودک کش بودن اسراییل تردید دارند.

امام جمعه همدان، با تأکید بر اینکه ذات اسراییل همین است، اظهار کرد: اسراییل هم تولدش و هم عملکردش نامشروع بوده بنابراین از او نمی‌توان انتظاری جز عملکرد باطل داشت.

وی تصویر کودکان در آغوش پدرانشان را بزرگ‌ترین فریاد حقانیت جریان مقاومت و غزه عنوان کرد و یادآور شد: کودک مظهر عطوفت و مهربانی است، اگر یک شاخه نظامی به اسراییل حمله کرده، آنها با نظامی‌ها بجنگند، چرا به مراکز درمانی و مسکونی حمله می‌کنند.

شعبانی موثقی با اشاره به اینکه پرچم اسراییل نماد ابلیس و عملکرد آن شیطانی است، خاطرنشان کرد: سرنوشت قطعی یهود بنابر روایات ما این است که آنها به دست جامعه اسلامی از بین خواهند رفت، موضوعی که زمانش مشخص نیست اما سرنوشتی قطعی برای آنها است.

وی با بیان اینکه امروز در دنیای اسلام وحدتی بی‌نظیر اتفاق افتاده، گفت: هر کس در هر کجای دنیا و با هر دین و آیینی اگر مقداری وجدانش بیدار و سالم باشد، این جنایات را محکوم می‌کند و لذا می‌بینیم که در کشور آمریکا و کشورهای غربی نیز مردم آنجا این جنایات را محکوم می‌کنند.

امام جمعه همدان تصریح کرد: در تاریخ حرمله را شنیده بودیم اما به چشم ندیده بودیم، دشمنی که زمانی که کم می‌آورد بچه‌ها را به شهادت می‌رساند و امروز حرمله‌های کودک کشی را می‌بینیم که برای بالا بردن هزینه مقاومت دست به این جنایات می‌زند.

وی با تأکید بر اینکه خون مظلوم این کودکان دامن این رژیم جنایتکار را خواهد گرفت، اظهار کرد: امروز در این مکان حاضر شدیم تا به شما کادر درمان و امدادگران تسلیت بگوییم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات