بیانیه انجمن فیلم سازمان بسیج هنرمندان در محکومیت حملات ددمنشانه به غزه

سال‌ها اشغالگری با قلدری و ریختن خون کودکان و زنان و مردمان بی‌گناه، آنچنان صهیونیست‌ها را مست قدرت نموده بود که نتوانستند سیلی محکم طوفان‌الاقصی را برتابند
کد خبر: ۹۵۴۷۸۸۳
|
۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۵

بسمه تعالی

سالها اشغالگری با قلدری و ریختن خون کودکان و زنان و مردمان بی‌گناه، آنچنان صهیونیست‌ها را مست قدرت نموده بود که نتوانستند سیلی محکم طوفان‌الاقصی را برتابند. آنان که خود را مرد میدان رزم شرافت‌مندانه نمی‎‌بیند، باز هم به کشتار مردمان بی‌دفاع روی آورده‌‎اند، اما هولناک‌ترین اتفاقات روزهای اخیر در غزه رقم خورد؛ آنجا که رژیم صهیونیستی، بیمارستان المعمدانی در مرکز نوار غزه را بمباران کرد و با شهادت صدها مردم غیرنظامی بی‌دفاع، دنیا را در شوک این خبر فرو برد. این اقدام وحشیانه نشان‌دهنده‌ی اوج رذالت و عجز رژیم سفاک صهیونیستی و لکه‌ی ننگی بر جبین مدعیان حقوق بشر است.
بوق‌های تبلیغاتی صهیونیزم، از دیدن روند رو به رشد انسجام و اجماع جهان اسلام و آزادگان جهان علیه اشغالگران، به تکاپو افتاده‌‎اند تا در این وحدت بین‌المللی و این اجماع جهانی علیه صهیونیست‌ها خلل ایجاد نمایند. به انواع ترفندها و شیوه‌های خبری و هنری اقدام به مظلوم‌نمایی و انحراف اذهان نموده و سعی در پالایش و تطهیر چهره‌ی سخیف و اقدام وحشیانه‌ی خود دارند.
ما هنرمندان متعهد و جبهۀ مقاومت، ضمن حمایت از ملت مظلوم فلسطین و مردم بی‌دفاع غزه از مسئولین فرهنگی کشور می‌خواهیم ابزار رزم فرهنگی لازم را برای رویاروئی ما با جبهه‌ی کفر و نفاق و صهیونیسم ستمگر فراهم نمایند و عموم هنرمندان عزیز را به حضور و جهاد در این عرصه فرا می‌خوانیم.
"وَ سَیعلمُ الذین ظلموا اَیَّ مُنقلَب ینقلبون"

انجمن فیلم سازمان بسیج هنرمندان کشور

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار