در پی حملات ددمنشانه رژیم اشغالگر اسرائیل به بیمارستان المعمدانی غزه انجمن شورای عالی ادبیات سازمان بسیج هنرمندان بیانیه صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۴۷۹۰۴
|
۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۹

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج؛ در پی حملات ددمنشانه رژیم اشغالگر اسرائیل به بیمارستان المعمدانی غزه انجمن شورای عالی ادبیات سازمان بسیج هنرمندان بیانیه صادر کرد.

متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم القاصم الجبارین

(( ما یقین داریم با ادامه‌ی مبارزات مردم مسلمان فلسطین و حمایت جهان اسلام، فلسطین به فضل الهی آزاد می‌شود و بیت‌المقدس و مسجد‌الاقصی و سایر نقاط آن سرزمین اسلامی به آغوش جهان اسلام بازمی‌گردد.)) مقام معظم رهبری

دیو تنوره‌کش صیهون، ریسمان پاره کرده و نعره‌زنان بر زنان و کودکان غزه یورش می‌برد. هر دم آسمان قدس خاکستری می‌شود و آتش شلیک خمپاره‌های جهود اختر را به سرخی می‌نشاند.
ضجه‌ی کودکان بی‌گناه غزه در شیپور اسرافیل می‌نشیند و کم‌کمک اسب راهوار شهید نینوا زین می‌شود. یار غریب مظلومان، قدم تند می‌کند، عیسی مسیح کمر راست می‌کند و داود با همه‌ی توان به شمشیر آهنین می‌کوبد، تا تیغ انتقام از صیهون برنده باشد. روز انتقام فرارسیده است. خون در رگ‌های مسلمین به جوش آمده و آزاداندیشان سرای گیتی به صف شده‌اند. رنگ خون سرخ علی‌ اصغران غزه لباس رزم ماست و اراده‌ی امروز مستضعفان جهان که در انتظار فرج بر خود می‌پیچند، پایان جنگ نابرابر است. به پا خواسته‌ایم؛ چون باران آمده و طلیعه‌ی بهار از لاله‌های خونین شهدای فلسطین مشام جانمان را پر کرده است. ما در صف مبارزه در خط اولیم و شعار ما با آغاز بهار، جهاد تا شهادت است.
هنر مردان مرد ایران زمین؛ خوب مردن است، پس خوب مردن را با شهادت انتخاب می‌کنیم و بر سر پیمان وفاداری در دفاع از حق مظلوم تا ابد می‌مانیم.

ارسال نظرات