محکومیت بسیج دانشجویی شهرستان زرند در پی اقدام جنایت کارانه رژیم صهیونیستی

خون های به ناحق ریخته شده مظلومین یقینا نقطه پایان اضمحلال و فروپاشی رژیم غاصب صهیونیستی است.
کد خبر: ۹۵۴۷۹۰۸
|
۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، در پی اقدام جنایت کارانه رژیم صهیونیستی برعلیه مردم بی دفاع غزه، بسیج دانشجویی شهرستان زرند بیانیه‌ای صادر کرد:
«بسم الله الرحمن الرحیم»
و سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ
«اگر از تو درباره غزه پرسیدند، بگودر آن جا شهیدی است که شهیدی را حمل میکند و شهیدی از او عکس می‌گیرد و شهیدی او را بدرقه می‌کند و شهید بر او نماز می‌خواند» محمود درویش
خطاب به یکایک اعضای کادر درمان و بهداشت و تمام آزادگان جهان
با گذشت قریب به ۷۵ سال از عمر نحس رژیم صهیونیستی، وقاحت و انسان ستیزی این دولت نامشروع آپارتاید به جایی رسیده است که بمباران مراکز درمانی و بیمارستانی را در دستور کار خود قرار داده و در اخرین جنایت خود با بمباران بیمارستان المعدانی بیش از ۱۰۰۰ نفر از مجروجین و کادردرمان و... را در یک لحظه به خاک و خون کشیده است.
رژیم صهیونیستی در این مدت از هیچ اشغالگری و ظلمی فروگذار نکرده است و همواره با استفاده از سانسور و رسانه‌ها در پی سرپوش گذاشتن بر جنایات خود بوده است. اما امروزه با حملات مکرر (۴۱ مرتبه) در چند روز اخیر به مراکز درمانی و بیمارستانی نوار غزه بیش از پیش در پوشاندن خوی حیوانی و ضد حقوق بشر خود ناتوان است.
بسیج دانشجویی شهرستان زرند این اقدامات سخیف و ضد حقوق بشر رژیم جعلی صهیونیستی را که خلاف کنوانسیون بین المللی ژنو و نیز خلاف فطرت پاک تمامی انسان‌های آزاده جهان است محکوم می‌نماید و اعلام میدارد که خون‌های به ناحق ریخته شده مظلومین یقینا نقطه پایان اضمحلال و فروپاشی رژیم غاصب صهیونیستی ست. همچنین جامعه پزشکی کشور اعم از پزشکان، اساتید و دانشجویان را به مطالبه پایان تعرض به مراکز درمانی و بیمارستانی و دفاع از مظلومان عالم دعوت می‌نماییم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار