بیانیه بسیج دانشجویی مجتمع آموزش عالی بم

در محکومیت حملات وحشیانه رژیم غاصب و اشغالگر صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی درغزه و کشتار مردم بی گناه

ما دانشجویان این عمل به شدت دهشتناک و جنایتکارانه را محکوم کرده و از سران کشورهای اسلامی،به ویژه محور مقاومت، انتقام خون تک تک این شهدا را خواستاریم
کد خبر: ۹۵۴۷۹۱۵
|
۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، در پی حملات وحشیانه رژیم غاصب و اشغالگر صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی درغزه و کشتار مردم بی گناه، بسیج دانشجویی مجتمع آموزش عالی بم بیانیه‌ای صادر کرد:
بسم الله الرحمن الرحیم
وَقُلْ جَاءَ الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ کَانَ زَهُوقًا
و بگو حق آمد و باطل نابود شد آرى باطل همواره نابودشدنى است (۸۱)
در پی حملات وسیع و جنایت‌کارانه‌ی ارتش رژیم صهیونیستی به مردم بی‌دفاع فلسطین و بیمارستان المعمدانی، ده‌ها خانواده متشکل از زنان و کودکانی که به این مکان پناه آورده بودند به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
در حالی که از نظر سازمان ملل متحدو صلیب سرخ جهانی حمله به هر گونه مراکز درمانی و بیمارستانی ممنوع است، رژیم صهیونسیتی با افتخاری پوشالی از این قضیه بهره برداری کرده و آن را به عنوان یک دستاورد بزرگ معرفی می‌کنند.
با این حال مقاومت در برابر غاصبان سرزمین و متجاوزان به حقوق یک ملت، که ابتدایی‌ترین حقی است از جانب همه‌ی انسان‌های شرافتمند و آزاده، با هر آیین و مسلک فکری و اعتقادی پذیرفته شده، ایستاده اند.
در تاریخ مواجهه‌ی ملت فلسطین با رژیم نامشروع اسرائیل هم، گروه‌های مختلفی با دیدگاه‌های فکری متفاوت، در خلق حماسه‌های جاویدان و اثبات موجودیت و پایداری ملت خویش مشارکت داشته اند.
ما دانشجویان مجتمع آموزش عالی بم این عمل به شدت دهشتناک و جنایتکارانه را محکوم کرده و از سران کشور‌های اسلامی، به ویژه محور مقاومت، انتقام خون تک تک این شهدا را خواستاریم که این چیزی جز فتح قدس شریف نخواهد بود؛ و السلام علیکم و رحمه‌الله و برکاته

ارسال نظرات