در اجتماع اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های مختلف استان مطرح شد

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهید حاج قاسم سلیمانی کرمان گفت:

روزی تنها سلاح فلسطینی‌ها سنگ بود اما امروز مجهز به موشک نقطه زن شده‌اند و روزگار اسراییل را سیاه کردند.
کد خبر: ۹۵۴۷۹۲۱
|
۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهید حاج قاسم سلیمانی کرمان، در اجتماع اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های مختلف استان با تسلیت کشتار مظلومان غزه توسط رژیم صهیونیستی گفت: شک نداریم پیروزی نهایی از آن حق است، باطل چند روزی گرد و خاک می‌کند و بیمارستانی را بمباران و مظلومان را به خاک و خون می‌کشد، اما در نهایت آنکسی که غالب و خلیفه زمین خواهد شد حق است.
علیرضا منظری توکلی افزود: روزی تنها سلاح فلسطینی‌ها سنگ بود، اما امروز مجهز به موشک نقطه زن شده‌اند و روزگار اسراییل را سیاه کردند.
وی اظهار داشت: دانشجویان مطمئن باشند تا پایان ظلم و جور اسراییل چیزی باقی نمانده و در روز‌های اخیر فرزندان مقاومت پیش دستی کردند و همانطور شهید سلیمانی فرمود رزمندگان اسلام در نزدیکی رییس جمهور آمریکا و اسراییل بودند و از نقشه آنان برای نابودی فلسطین مطلع شدند و پیش دستی کردند، زیرا آنان می‌دانستند که دشمنان به‌زودی فلسطین و غزه را با خاک یکسان خواهند کرد.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی شهید حاج قاسم سلیمانی کرمان با بیان اینکه حمله پیش دستانه‌ای اگر صورت نمی‌گرفت، جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین ده‌ها برابر می‌شد، افزود: رسوایی اسراییل آغاز شده، زیرا فرزندان مقاومت در نزدیکی اتاق‌های جنگشان بودند و از نقشه‌های آنان آگاه شدند و اقدامات پیش دستانه انجام دادند.
وی ادامه داد: اگر دانشجویان امروز مقابل کمیساریای عالی سازمان ملل متحد فریاد حق طلبی در حمایت از فلسطین سر ندهند، روزی بیمارستان‌های کرمان را همانند بیمارستان غزه بمباران می‌کنند.
منظری توکلی تصریح کرد: اگر امروز اینجا جمع شده ایم، برای اقدام پیشگیرانه و جلوگیری از ظلم و تجاوز اسراییل در رسیدن به آرزوهایش در فتح کشور‌های اسلامی است.
همچنین در این آیین معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان، فرماندار، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، روسای دانشگاه‌ها، نیز دانشجویان را همراهی می‌کردند.

ارسال نظرات