در اجتماع اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های مختلف استان بیان شد

رییس دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت:

امروز دانشجویان و دانشگاهیان استان کرمان با هدف دادخواهی خون مظلومان فلسطینی برخاستند.
کد خبر: ۹۵۴۷۹۲۴
|
۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج ، رییس دانشگاه شهید باهنر کرمان ، در اجتماع اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های مختلف استان با بیان اینکه حداقل بایستی صدای کودکان غزه را به گوش جهانیان برسانیم گفت: امروز دانشگاه های دولتی زیر مجموعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دانشگاه علوم پزشکی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه های آزاد اسلامی و حوزوی مقابل کمیساریای سازمان ملل در کرمان تجمع کردند تا صدای مظلومان را به گوش جهانیان برسانند.
حسین اکبری فرد افزود: هرچند رسانه های غربی تحت نظام سلطه به نفع نظام سلطه فعالیت می کنند اما امروز دانشجویان و دانشگاهیان استان کرمان با هدف دادخواهی خون مظلومان فلسطینی برخاستند.
وی بیان کرد: این خون مظلوم اثر گذار است و این کشتار رژیم صهیونیستی، وحدت مسلمانان را دوچندان کرده و همه مسلمین در محور مقاومت قرار گرفته‌اند.
رییس دانشگاه شهید باهنر کرمان ابراز داشت: محور مقاومت توسط سردار شهید سلیمانی برای دادخواهی ملت های مظلوم ایجاد شده است.
وی یادآور شد: جمهوری اسلامی خارج از نظام سلطه پیشرفت های زیادی کرده و ما به جهانیان نشان دادیم که به نظام سلطه نیازی نداریم.
اکبری فرد عنوان کرد: اشک‌هایی که در کرمان برای جنایات رژیم صهیونیستی ریخته شد با زلزله بم برابری می کند اما نتوانستیم خود را به مظلومان برسانیم و به آنان کمک کنیم اما امیدوارم این اتفاقات تلخ چشم نظام سلطه را بیدار کند.
وی با بیان اینکه این خون ها رژیم اشغالگر و توخالی و خانه عنکبوت (اسراییل) را به فنا می‌سپارد و خانه آنها با هجمه کوچکی از بین خواهد رفت گفت: دشمنان با این اقدامات، فقط زوال خود را پیش می اندازند.
رییس دانشگاه شهید باهنر کرمان در پایان تاکید کرد: ما دانشگاهیان در کنار مردم و شهدای غزه هستیم تا دین خود را به شهدا ادا کنیم.
همچنین در این آیین معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان، فرماندار، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، روسای دانشگاه‌ها، نیز دانشجویان را همراهی می‌کردند.
بمباران بیمارستان غزه هزاران کشته و مجروح برجای گذاشته است که عمده این افراد زنان و کودکان غیر نظامی بودند.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات