خبرهای داغ:
در این اردو ها سعی بر جهاد تبیین است / اعزام بیش از ده هزار دانش آموز تا آخر سال به اردو های راهیان پیشرفت و امید
کد خبر: ۹۵۴۷۹۲۵
|
۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۲

به گزارش خبرنگار دفاعی_امنیتی خبرگزاری بسیج، سردار مجتبی باستان رئیس بسیج دانش آموزی کشور در آیین افتتاحیه بیست و یکمین دوره از اردو های راهیان پیشرفت که با هم افزایی وزارت آموزش و پرورش، نیروی هوافضا و نیروی دریایی سپاه و بسیج مستضعفین برگزار شد گفت : در این دوره که از امروز شروع شد ۱۶۰ نفر از دانش آموزان شهر و شهرستان های استان تهران و استان قزوین شرکت دارند .

وی در ادامه گفت : ما تا آخر امسال قصد داریم ۱۰۰۰۰ هزار نفر از دانش آموزان مدارس های سمپاد(استعداد های درخشان)، مدارس غیردولتی و مدارس شاهد و ایثارگر سراسر کشور را برای بازدید از توانمندی ها و دستاورد های انقلاب اسلامی در بیش از ۴۰ سال گذشته به چهار استان اصفهان ، خراسان جنوبی ، استان هرمزگان ، استان خوزستان اعزام کنیم .

 فرمانده بسیج دانش آموزی کشور گفت : ما در این اردو ها سعی داریم تا بر اساس دستور مقام معظم رهبری مبنی بر جهاد تبیین برای تمامی دانش آموزان سراسر کشور دستاورد های انقلاب اسلامی را با کمک نیروی هوافضا و نیروی دریایی سپاه به عرصه نمایش بگذاریم .

وی در پایان گفت : هدف از برگزاری این اردو ها دو محور دارد و محور اصلی جواب به پویش مهر ریاست جمهوری است که مبنای آن معرفی دستاورد ها و پیشرفت های انقلاب اسلامی ایران طراحی شده است و هدف دوم از این اردو ها تنوع بخشی به محیط های یادگیری و یاددهی و ایجاد شبکه ای جذاب با مطالب آموزشی سطح خوب و عالی در محیط های یادگیری جذاب است . 

در این برنامه سردار حاج حسین یکتا راوی دفاع مقدس و سردار علی بلالی مشاور فرمانده نیروی هوافضا سپاه نیز به سخنرانی و روایتگری از دستاورد های انقلاب سالامی تا کنون پرداختند.

خبرنگار میثم پاشنگ 

ارسال نظرات
پر بیننده ها