خبرهای داغ:
راهپیمایی خودرویی از شهر مقاوم شهید پرور خرمشهر میدان مقاومت بسوی مرز بین المللی شلمچه ساعتی پیش آغاز شد.
کد خبر: ۹۵۴۸۰۴۱
|
۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۷

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج شهرستان خرمشهر در پی جنایت های جنگی بیرحمانه ددمنشانه صهیونیستی در به خاک وخون کشاندن کودکان معصوم فلسطینی،علاقمندان به جبهه مقاومت از سرتاسر خوزستان به سوی مرز بین المللی شلمچه حرکت و آمادگی خود برای اعزام به سرزمین های اشغالی جهت انتقام سخت از مزدوران اسرائیلی و دفاع از مردم مظلوم غزّه اعلام نمودند.

 

 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر که خود در بین حاضران در این رژه خودرویی است می گوید؛ این راهپیمایی خودرویی ساعتی پیش از میدان مقاومت خرمشهر قهرمان آغاز و همچنان فوج فوج به سمت مرز شلمچه در جریان است.

 

 سخنران این تجمع  حجت الاسلام موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان ، در بخشی از سخنان خود با اشاره به سنت های لایتغیّر و اراده الهی در به خاک مالیدن بینی متکبرین عالم گفت: در کنار این بلیه و امتحان بزرگ وعده فتح و پیروزی و نصرت الهی خواهد بود.

موسوی فرد افزود؛ مقام معظم رهبری فرمود هیمنه دشمن بعد از سالها شکست و این شکست غیر قابل جبران و ترمیم ناپذیر است وبا کشتن اطفال بیگناه و بیماران بی دفاع آبروی از دست رفته آنان جبران و ترمیم نخواهد شد.

 

قابل ذکر است حاضران در این راهپیمایی و تجمع خواستار باز شدن مرزها جهت عبور و حضور در کنار مبارزان فلسطینی و توفیق مبارزه با دشمنان بشریت یعنی اسرائیلی های جنایتکار شدند.

تجمع مردم خوزستان در حمایت از مردم مظلوم و مقاوم غزه  در مرز بین المللی شلمچه

تجمع مردم خوزستان در حمایت از مردم مظلوم و مقاوم غزه  در مرز بین المللی شلمچه

ارسال نظرات
پر بیننده ها