بیانیه انجمن تئاتر سازمان بسیج هنرمندان در واکنش به حملات رژیم غاصب صهیونیستی به بیمارستان و مدرسه در غزه

انجمن تئاتر سازمان بسیج هنرمندان در واکنش به حملات رژیم غاصب صهیونیستی به بیمارستان و مدرسه در غزه بیانیه صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۴۸۱۵۴
|
۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۹

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج؛ انجمن تئاتر سازمان بسیج هنرمندان در واکنش به حملات رژیم غاصب صهیونیستی به بیمارستان و مدرسه در غزه بیانیه صادر کرد.

متن بیانیه بدین شرح است:


رژيم خونخوار و كودك كشِ صهيونيستي بيش از هر زمان ديگري چهره ي خبيت و ضد انساني خود را آشكار نموده است، شرَّ مطلق آن دم كه رو به به زوال است خوي وحشي گري اش دوچندان و ديو صفتي اش عيان تر خواهد شد. رژيم منحوس صهيونيستي رفتني ست، اين وعده ي خداي رحمان است كه به مدد مجاهدان و سلحشوران راه حق از هميشه نزديك تر است. بر ماست كه با هر لباس و با هر انديشه دركنار برادران مجاهد خود ايستاده و تمام قد پشتيباني شان كنيم.
و ما در لباس مقدس سربازي در وادي هنر آماده ايم كه براي آرمان بزرگِ آزادي قدس شريف نقش تاريخي خود را ايفا كنيم، بر اين باوريم كه هر كس هر آنچه برايش مقدور است بايد در راه سراسر نور بكار بندد، زبانِ ليِن هنر كه ذاتش ستايش زيبايي ست، زيبايي اين نبرد تاريخي و ان شاالله پيروزي جبهه حق را روايت خواهيم كرد.
ما واقف به مسئوليت تاريخي خود در اين نبرد با شرِّ مطلق هستيم. خداوند بزرگ را براي زيست در عصر نابودي جهل و كفر و نفاق و در يك كلام در عصر نابودي صهيونيسم حهاني سپاس ميگوييم و براي رزمندگانِ خط مقدم جبهه مقاومت چه در عرصه جهاد سخت و چه جهاد نرم آرزوي موفقيت داريم. فالله خير حافظ و فهوارحم الراحمين

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار