خبرهای داغ:

برگزاری مراسم یادبود شهدای غزه در شهدای گمنام غواص نجف آباد

به همت پایگاه مقاومت بسیج خواهران بصیرت شهرستان نجف آباد، مراسم یادبود شهدای غزه در یادمان شهدای گمنام غواص امیرآباد برگزار شد .
کد خبر: ۹۵۴۸۱۷۰
|
۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از نجف آباد استان اصفهان: مراسم یادبود شهدای مظلوم غزه با عنوان (ازخاک تا افلاک) در یادمان شهدای گمنام غواص امیرآبادخبر داد وگفت :مراسم به همت پایگاه مقاومت بسیج خواهران بصیرت با هدف تبیین مظلومیت شهدای فلسطین ونشان دادن چهره واقعی مستکبرین جهان (آمریکا ،اسرائیل وانگلیس )با حضور استاد ارجمند آقای دادخواه برگزار گردید.

استاد دادخواه با محکوم کردن جنایات اسرائیل بیان کرد رژیم صهیونیستی با اشغال سرزمین مادری مردم فلسطین در این سرزمین حکومت تشکیل داده است.

وی افزود: رژیم صهیونیستی از ابتدای استقرار خود در سرزمین‌های اشغالی فلسطین ظلم و ستم فراوانی را به ساکنان اصلی این سرزمین که فلسطینی‌ها هستند، روا داشت و همواره به قتل، کشتار، تحریم و فشار علیه مردم فلسطین پرداخت.


استاد دادخواه در پایان خاطرنشان کرد : که واقعیت این است که ظلم پایدار و همیشگی نیست و عملیات امروز مقاومت فلسطین که طوفان الاقصی نام گرفته، در نتیجه ظلم و ستم فراوانی است که در سال‌های گذشته از سوی رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین روا داشته شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار