خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه میانه:

رژیم صهیونیستی محکوم به نابودی است

تبریز- جانشین فرمانده سپاه میانه در تجمع مردمی در مسجد جامع میانه علیه رژیم صهیونیستی، گفت: سرنوشت این رژیم، نابودی است و شکست آن ها در طوفان‌الاقصی یک سنت الهی در این راستا بود.
کد خبر: ۹۵۴۸۱۸۹
|
۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، یوسف روحی با بیان قسمت‌هایی از تبعات جبران ناپذیری طوفان‌الاقصی برای اسرائیل، اظهار داشت: این عملیات موازنه قدرت را تغییر داد و نشان داد که مقاومت از وضعیت دفاعی و پدافندی خارج شده و به وضعیت بالای آفندی و تهاجمی دست یافته است.

   وی با اشاره به اینکه طراحی بی‌نظیر و اجرای دقیق عملیات طوفان‌الاقصی، جهان را شگفت زده کرد و شکست مفتضحانه و ترمیم‌ناپذیری را بر رژیم کودک‌کش صهیونیستی تحمیل کرد، اضافه کرد:

این تنها بخشی از قدرت مقاومت و اراده پولادین آنها برای آزادی قدس شریف است که رژیم صهیونیستی را با یک شکست تمام‌ بعدی خصوصا در ابعاد نظامی، اطلاعاتی، سیاسی و حیثیتی مواجه کرد.

    جانشین فرمانده سپاه میانه با بیان اینکه مسلمانان پیکره واحدی داشته و نسبت به ظلم و تجاوز نمی‌توانند بی‌تفاوت باشند، خروش عمومی مردم و خلق صحنه های پرشکوه اعتراضات مردمی در کشورهای مختلف را نشانی آشکار از این ظلم‌ستیزی دانست و متذکر شد: جمهوری اسلامی ایران همواره در حمایت از مظلومان جهان پیشگام بود و این حمایت را یک تکلیف الهی و آموزه قرآنى می داند.

    روحی افزود: در مکتب ما زیر بار ظلم رفتن معنا ندارد و حضور حاج قاسم در منطقه و اقدامات شگفت‌انگیز و بی‌نظیر او که عصاره مکتبش، ولایت‌پذیری و ولایت‌مداری است، تفسیری از آیات قرآن بود.

   وی با تقبیح اقدامات کشورهایی که روابط خود با رژیم صهیونیستی را عادی سازی می کردند بر پاسخگو بودن آنان در برابر خون کودکان فلسطینی تاکید کرد و اظهار داشت: باریکه غزه پرتراکم ترین نقطه دنیاست و اسرائیل با بمباران این منطقه در پی نسل کشی مسلمانان است اما به لطف الهی و همت مقاومت، هرگز نخواهد توانست.

   در پی اقدامات ضد بشری و ددمنشانه رژیم خونخوار و کودک‌کش صهیونیستی، مردم میانه با حضوری پرشور در مسجد جامع، این جنایات را محکوم کرده و حمایت‌های قاطع خود از ملت مظلوم فلسطین را اعلام کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار