امام‌جمعه ایلام با بیان اینکه تبلیغات اغواگرانه نظام استکباری، نتوانست افکار جهانی را در سرپوش‌گذاشتن بر جنایت‌های خود همراه کند، گفت: وحدت امت‌ها و دولت‌های اسلامی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین، دشمن را به‌زانو خواهند آورد.
کد خبر: ۹۵۴۸۲۵۳
|
۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، امام جمعه استاد در خطبه های نماز جمعه امروز گفت:  کشورهای غربی برای اعلام حمایت در این رژیم حضور پیدا می‌کنند، در واقع برای نسل‌کشی از این رژیم منحوس حمایت می‌کنند که مایه رسوایی رئیس‌جمهور آمریکا است که به‌جای حمایت از حقوق بشر، از انسان‌کشی و کودک کشی این رژیم غاصب حمایت می‌کنند و با افتخار می‌گوید که الان پشتیبان آنها هستیم.

 

 امام‌جمعه ایلام گفت: مردم مسلمانی که در محاصره هستند، آب، برق و غذا بر آنها بسته شده است، لحظه‌به‌لحظه با مرگ دست‌وپنجه نرم می‌کنند، این رژیم غاصب، بمب‌های خود را بر سر این مردم مظلوم می‌ریزد و رئیس‌جمهور آمریکا اعلام کند که تخریب این بیمارستان کار خودشان است و این نشان دهند بی‌شرمی آنهاست.

 

 وی با تأکید بر حمایت از مردم مظلوم فلسطین به‌عنوان یک وظیفه دینی، تصریح کرد: امت اسلامی در برابر آنانی که رجزخوانی می‌کنند و چنین جنایت می‌آفریند، باید به وظیفه دینی خود عمل کند، وحدتی در جهان اسلام و در بین امت‌ها و دولت‌های اسلامی ایجاد شود که این وحدت می‌تواند دشمن را به‌زانو درآورد.

 

 وی در ادامه خاطرنشان کرد: تبلیغات اغواگرانه دشمنان نتوانست افکار جهانی را فریب دهد و عواطف انسانی را بی‌تفاوت کند، بیش از ۳ هزار و ۳۰۰ هنرمند انگلیسی با امضای خودشان از مظلومیت مردم فلسطین حمایت کردند که نشان‌دهنده بیداری افکار جهانی است.

 

 وی افزود: برخی چهره‌های داخل کشور که در جنگ اوکراین فریاد حقوق بشر سر دادند و روزی برای مرگ دخترخانمی لباس عزا پوشیدند، کشور را به آتش کشیدند، چرا امروز در برابر چنین جنایات جنگی، نسل‌کشی و کودک کشی آمریکا و رژیم غاصب اسرائیل سکوت کرده‌اند، اگر دین ندارید حداقل انسانیت، شرف و وجدان خود را برای حمایت از دشمن به حراج نگذارید.

ارسال نظرات