خبرهای داغ:
بیانیه بسیج اساتید دانشگاه های خراسان‌جنوبی:

حضور ملت ها و طوفان های اقصی سنت الهی را به میدان می آورد

حضور اجتماعی و حماسی ملت‌ها و طوفان‌های اقصی، قطعا به وعده الهی، سنت الهی را به میدان خواهد آورد و اخلاص و یکرنگی و شفافیت و یکدلی و وحدت بین امت‌های مسلمان و جامعه انسانی جهانی، تعیین کننده این نبرد آخر الزمانی جهت پیروزی و نصرت جبهه حق خواهد بود.
کد خبر: ۹۵۴۸۲۹۱
|
۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان‌جنوبی، بیانیه اعضای بسیج اساتید دانشگاه های استان در حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین و محکومیت بمباران بیمارستان المعمدانی به شرح زیر است...

 

هو المنتقم
 بسم الله الرحمن الرحیم

(وما لکم لا تقاتلون فی سبیل الله و المستضعفین من الرجال و النساء و الولدان الذین یقولون ربنا اخرجنا من هذه القریه الظالم اهل‌ها و اجعل لنا من لدنک ولیا و اجعل لنا من لدنک نصیرا)[سوره نساء _ آیه ۷۵]

آینده سیاسی و معنوی جهان در شرایط استراتژیک بسیار حساس و تعیین کننده‌ای قرار گرفته، به گونه‌ای که دور نمای روزگار ملت‌ها، همه نگاه‌ها را به اتفاقات خاورمیانه پیوند زده است. از دیرباز سیاست‌های محیر العقول محدودی از کشور‌ها در حمایت از رژیم غاصب صهیونیستی، افکار ملت‌های آزاده‌ی جامعه بشری را جریحه دار و آزرده خاطر ساخته است. اسرائیل بیش از ۷۵ سال است به نام حق، آزادگی حقیقی و واقعی ملتی مظلوم را به یغما برده، ولی در صفحه دیگر، جبهه سیاسی _ معنوی مقاومت فلسطین، با مولفه شهادت، به عزت، حیات بخشیده و معادلات پوشالی دشمن را بر باد داده است.

خوی وحشی گری سربازان اسرائیلی در این سالیان سال که ترجمه ناتوانی و استیصال آن‌ها بوده، در کودک کشی و نسل کشی ملت مظلوم فلسطین ظهور نموده است.

کودک کشی و نسل کشی، سنتی سیئه و هنری شیطانیست که مبدع آنرا را باید در روحیات مستکبرین عالم به خصوص رژیم سفاک صهیونیستی جستجو کرد که دل هر صاحب وجدانی را در این کره خاکی به بند درد کشانده.

کشتار و جنایت‌های ضد انسانی اطفال، کودکان، نوجوانان و جوانان، میانسالان و آواره کردن ملت مظلوم فلسطینی از اوطانشان، نمای تاریکی از بی رحمی این رژیم است که ملت‌های آزاده را بی تاب کرده است.

پیامی که در این سالیان در یک نبرد نابرابر از مردم شجاع و غیور و حلیم فلسطین مخابره می‌شود، امروز، جامعه بشری جهانی را به جهت انزجار و نفرت از این رژیم غاصب به خیابان‌ها کشیده، لذا بر همه آزادی خواهان و عدالت طلبان و حق جویان عالم، فرض و واجب است به هر نحوی که در توان دارند، حمایت خود را از ملت بی گناه و مظلوم فلسطین ابراز دارند. فردا‌ها دیر است. آه و نفرین اطفال بی گناه در کمین مستکبران عالم سایه انداز شده است.

این همان آزمون الهی ست که خداوند وعده‌اش را در کتاب قدسی مسلمانان، قرآن عزیز به همگان رسانده است.

آزمونی در آخرالزمان از مؤمنین گرفته خواهد شد تا عیار شناخت و بصیرت و حق طلبی توحید مسلمانان و اهل ایمان سنجیده شود. (و ما رمیت اذ رمیت و لکن الله رمی و لیبلی المومنین منه بلاء حسنا) [انفال _ ۱۷]حضور اجتماعی و حماسی ملت‌ها و طوفان‌های اقصی، قطعا به وعده الهی، سنت الهی را به میدان خواهد آورد و اخلاص و یکرنگی و شفافیت و یکدلی و وحدت بین امت‌های مسلمان و جامعه انسانی جهانی، تعیین کننده این نبرد آخر الزمانی جهت پیروزی و نصرت جبهه حق خواهد بود.

باشد که هر کس به وظیفه جهادی و تکلیف شرعی خود پایبند باشد؛ که انتقام الهی در وقتش سخت در هم شکننده خواهد بود. (و سیعلم الذین ظلموا‌ای منقلب ینقلبون)

امروز نیاز است ملت‌های مسلمان با هم افزایی تاکتیکی بر بام اقتدار و اوج، مصمم باشند که امداد‌های غیبی حضرت حق به مانند روزگاران پیشین تاریخ در نصرت به جبهه حق، هنرنمایی پشیمان کننده‌ای خواهند کرد.

بسیج اساتید دانشگاه‌های خراسان جنوبی در حمایت از مردم مظلوم غزه، ضمن عرض تسلیت و مسئلت صبر برای خاندان داغدیده فلسطینی، آرزوی توفیقات پر ثمر برای مجاهدین راه حق، ملت فلسطین و جبهه سیاسی مقاومت را از خداوند بزرگ طلب نموده و به شدت این کشتار و جنایات به ناحق، خاصه بمباران بیمارستان المعمدانی را محکوم می‌نماید و از جامعه بین المللی، تسریع در آزادی و توقف کشتار ضد انسانی و توجه به مطالبات به حق مردم مظلوم غزه را طلب می‌نماید.... نصر من الله و فتح قریب



بسیج اساتید دانشگاه‌های استان خراسان جنوبی

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار