مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان یزد خبر داد:
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان یزد گفت: با حضور خانواده بزرگ جمعیت هلال‌احمر استان یزد، کادر درمان و سلامت، جامعه پزشکان، پرستاران و کودکان و معلولان تجمع بزرگ «مرهم برای غزه» برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۵۴۸۳۱۲
|
۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، محسن حرازی‌زاده یزدی اظهار کرد: کارکنان مراکز درمانی، رانندگان و وسایل نقلیه امدادی، امدادگران هلال‌احمر و صلیب سرخ و اماکنی که از نشان هلال‌احمر و صلیب سرخ استفاده می‌کنند نباید به عنوان اهداف نظامی مورد حمله قرار گیرند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان یزد گفت: در راستای هم‌دردی با مردم مظلوم، بی‌پناه و بی‌دفاع فلسطین و محکومیت حمله وحشیانه به امدادگران و غیر نظامیان در غزه، داوطلبان، جوانان و امدادگران و کادر درمان هلال‌احمر گرد هم می‌آیند.
وی عنوان کرد: این تجمع روز یک‌شنبه ۳۰ مهرماه ساعت ۹:۳۰ صبح از میدان فرهنگ (نعل اسبی) به‌طرف بلوار فلسطین و ساختمان ستادی جمعیت هلال‌احمر استان با حضور مسئولان استانی برگزار و در پایان این مراسم بیانیه امدادگران و داوطلبان جمعیت هلال‌احمر در حمایت از مردم فلسطین قرائت خواهد شد.
روابط‌عمومی جمعیت هلال‌احمر استان از همه مردم شهیدپرور استان و اعضای داوطلب هلال‌احمر استان، کادر درمان و سلامت، نیرو‌های امدادی، دستگاه‌های خدمات‌رسان اورژانس و آتش‌نشانی و ... و جامعه رسانه و خبرنگاران و مطبوعات دعوت کرد که در این گردهمایی شرکت نمایند.

تجمع بزرگ مرهم برای غزه در یزد

ارسال نظرات
آخرین اخبار