خبرهای داغ:
به نقل از گردان ۱۲۴ امام حسین (ع):

یادواره شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم و امنیت در خمینی شهر برگزار شد

کد خبر: ۹۵۴۸۳۷۷
|
۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از لشکر ۱۴ امام حسین (ع) استان اصفهان: به منظور ارج نهادن به مقام شامخ شهدا برنامه یادواره شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم و امنیت همراه با روایتگرای برادر عبدالمحمود محمودی با حضور مدیر، معاون، معلمان و دانش آموزان در هنرستان پسرانه شهید رجایی شهرستان خمینی شهر برگزار شد.

فرمانده گردان ۱۲۴ امام حسین (ع) گفت:  این یادواره از برنامه های متنوعی همچون مجری‌گری آقای دری از معلمان نمونه هنرستان، روایتگرای برادر عبدالمحمود محمودی از رزمندگان مدافع حرم و پیشکسوتان لشکر 14امام حسین(ع)، دکلمه خوانی در خصوص شهدا توسط دانش آموز مهرابی از دانش آموزان ممتاز هنرستان و پخش کلیپ های حماسی همراه بود.

وی افزود : در این یادواره برادر عبدالمحمود محمودی از رشادت ها و از جانفشانی های مدافعان حرم در جنگ سوریه و دلاوریهای مدافعان امنیت در جنوب شرق در مواجهه با اشرار و گروههای تروریستی روایتگری نمود.

فرمانده گردان۱۲۴ امام حسین(ع) در پایان گفت: ما در راستای جاودان نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان و معرفی این قهرمانان به انواع اقشار مردم جامعه همه گونه آمادگی خود را اعلام می داریم و به جهت اینکه نسل جوان با شهدا آشنا شودند در اقصی نقاط شهر بلاخص در مدارس اقدام به برگزاری یادواره های شهدا می نمائیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار