تبریز- مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهداری تبریز احیای رویدادهای تاثیرگذار گذشته را دغدغه اصلی این سازمان عنوان کرد.
کد خبر: ۹۵۴۸۴۳۶
|
۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، امیر نصیربیگی در جمع خبرنگاران افزود: تلاش داریم رخدادهای تاثیر گذار گذشته را که تعطیل شدند دوباره برگزار کنیم که همایش زنده نامان مدتی پیش برگزار شد و اکنون در حال برگزاری تئاتر خیابانی تبریزیم هستیم.
وی اضافه کرد: طبق نظرسنجی های صورت گرفته و تاثیرگذاری این رویدادها در زمان برگزاری درصدد احیای آن ها هستیم که جایزه کتاب سال نیز از آن جمله است و طبق برنامه ریزی های صورت گرفته در آستانه انتشار فراخوان آن هستیم.

نصیربیگی برگزاری جشنواره کارتون و کاریکاتور را از دیگر رویدادهای مهم خواند و گفت: این جشنواره با توجه به اینکه زمان برای برگزاری آن تنگ است طبق هماهنگی ها و برنامه ریزی ها سال آینده برگزار می شود.

وی از برگزاری جشنواره موسیقی موغام خبر داد و گفت: با تمهیداتی که انجام شده است این جشنواره نیز همزمان با دهه فجر امسال برگزار می شود.

نصیربیگی نقش رسانه ها را در شکل گیری، توسعه، کیفی سازی و برند سازی رویدادها خیلی مهم دانست و اظهارداشت: اهالی رسانه این جشنواره ها را مال خود بدانند و هر کس به هر طریقی ایفای نقش کند و نظرات و انتقادات خود را در خصوص برگزاری جشنواره ها اعلام کنند تا جمع بندی و برای برنامه ریزی دوره های بعدی و حضور هنرمندان لحاظ شوند. 

ارسال نظرات