به مناسبت هفته تربیت‌بدنی اولین یادواره شهدای ورزشکار در سراوان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۴۸۴۶۴
|
۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سراوان، اولین یادواره شهدای ورزشکار با حضور جانشین سپاه سلمان سیستان و بلوچستان، امام‌جمعه، فرماندار، فرمانده سپاه شهرستانی، خانواده معظم شهدا و جمعی از بسیجیان و ورزشکاران در سراوان برگزار شد.

جانشین سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در این یادواره گفت: شهادت مرگی پسندیده و تاجرانه است که نصیب هر کس نمی‌شود و تنها شامل افرادی می‌شود که همه اعمال خود را برای‌خدا انجام می‌دهند و به این درجه رسیده‌اند که خدا خریدار آنها شده است.  

سردار سرتیپ دوم پاسدار پرویز آبسالان افزود: دشمن، امروز از شهادت شهید سلیمانی باید بیشتر بترسد چرا که شهید سلیمانی بیشتر در میدان است تا حاج‌قاسم سلیمانی؛ ما وظیفه داریم شهدا را به قشر جوان معرفی کنیم تا نسل آینده بداند شهدا چه کرده‌اند.

وی در ادامه گفت: امام خمینی (ره) هدف از انقلاب اسلامی را زمینه‌ای برای فراهم‌سازی بستر ظهور حضرت حجت (عج) اعلام کرده است و امروز شاهد صدور انقلاب و پدیدارشدن حکومت جهانی هستیم.

این مسئول افزود: عملیات طوفان الاقصی که در غزه انجام شد، بی‌نظیر بود و ضربه سنگین و غیرقابل‌ترمیم به رژیم صهیونیستی زد که پس از آن آمریکا پشت سر رژیم صهیونیستی قرار گرفت و در این جنایت بیمارستان‌ها را بمباران کردند، زنان و کودکان زیادی را به شهادت رساندند و دست به هر کاری زدند غافل از اینکه آنها را به نابودی نزدیک می‌کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار