مسئول تجهیزات و پشتیبانی گروه جهادی منتظران ظهور:

گروه جهادی دندانپزشکی منتظران ظهور حامی مردمان مناطق محروم است

مسئول تجهیزات و پشتیبانی گروه جهادی دندانپزشکی منتظران ظهور همزمان با اجرای طرح جهاد سازندگی در روستای بیدگنه در گفتگو با خبرنگار بسیج عنوان کرد: گروه جهادی دندانپزشکی منتظران ظهور حامی مردمان مناطق محروم است.
کد خبر: ۹۵۴۸۴۶۵
|
۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج_ احمد محمودی مسئول تجهیزات و پشتیبانی گروه جهادی دندانپزشکی منتظران ظهور از اجرای طرح جهاد سازندگی را برای حدود ۵۰۰ نفر از افراد کم برخوردار   روستای بیدگنه خبر داد.

احمد محمودی گفت: این گروه، بالغ بر پانزده سال در زمینه دندانپزشکی در مناطق محروم سراسر کشور فعالیت کرده و طرح های تدارک دیده را برای گروه های هدف اجرا میکند.

وی افزود: گروه جهادی دندانپزشکی منتظران ظهور با همکاری ارگان‌های مختلف از جمله خیریه‌هاو بهزیستی‌های سراسر کشور ، بخش نیرو هوا فضا سپاه نواحی کشور و... به فعالیت خود ادامه میدهد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: طرح جهاد سازندگی از ابتدای مهر ماه  در مناطق محروم سراسر کشور در دو روز متوالی در قالب اردوی پزشکی در حال اجرا است. در این اردو ۲۰ یونیت با حضور ۴۰ دندانپزشک و دستیار خدماتی از جمله: عصب‌کشی، پرکردن و ترمیم، جرمگیری، جراحی محدود و کشیدن، ارائه می‌دهند.

محمودی ضمن تاکید بر اهمیت اجرا این طرح بیان کرد: در این طرح که با عنوان جهاد سازندگی و قالب یک اردو پزشکی، به مردمان محروم خدمات پزشکی را ارائه میدهد نیازمندان و افراد کم برخوردار  را شناسایی کرده و به آنها بسته‌هایی  در قالب بسته‌های معیشتی توزیع میکنند همچنین از خانوار هایی که برای ادامه زندگی به حمایت های مالی نیازمند هستند  را به بهزیستی های مربوطه ارجاع می‌دهد.

وی  تجهیزات و پشتیبانی در انتها تصریح کرد : هدف این از اجرای این طرح در مناطق محروم این بوده که مردمان نیازمند به دلیل مشکلات مالی و اقتصادی  از خدمات دندانپزشکی بی بهره نمانند و بیماری های آنها درمان شود.

 

خبرنگار: نگین‌حاجی‌حسین‌‌‌

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار