مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران گفت: اداره ورزش و جوانان با همکاری سپاه با تلفیق تجهیزات و معنویات می توانند ورزشکاران در تراز انقلاب تربیت کنند.
کد خبر: ۹۵۴۸۴۷۲
|
۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۴

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران با اشاره به اینکه   ورزش در بین نظامیان اهمیت بسیار بالایی دارد، گفت: امروز درخصوص تغذیه مناسب برای ورزشکاران  اطلاعات بیشماری در شبکه ها، سکوهای اطلاعاتی و اینترنت در دسترس است و در این زمینه می توانیم به راحتی دانش مورد نیاز را بدست بیاوریم و به طور کلی دانش به حد کافی وجود دارد اما آنچه مهم است نوع بینش ما است و چیزی که باعث می شود فیزیک ما از حالت استاندارد  خارج شود بینشی است که در بین ما شکل نگرفته است.

علی جوادی در همایش تجلیل از مدال آوران و افتخار آفرینان سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران، اظهار داشت: 70 مکان ورزشی  در اختیار سپاه استان قرار دارد، که اداره ورزش و جوانان استان آمادگی دارد اماکن ورزشی را خارج از فرایند اداری دارای مجوز کنیم.

وی افزود: باید در حوزه ورزش کادر سازی کنیم و   با روش های استاندارد در جهت استعداد یابی گام برداریم و ورزشکارانی در تراز انقلاب اسلامی تربیت کنیم تا در رویدادهای ورزشی جهان  باعث افتخار نظام و انقلاب شوند و نماینده شایسته ای برای ایران باشند و در این راستا ما ی توانیم بعد فنی را در اختیار شما قرار دهیم و شما می توانید در ابعاد معنوی گام بردارید.

ارسال نظرات