مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ساوه در گفتگو با بسیج؛
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ساوه با تاکید بر اینکه نابودی اسرائیل قطعی است، گفت: اتفاقاتی که در این روزها در غزه رخ می‌دهد، نشان دهنده افول سلطه‌گران و بیداری مردم آزادی خواه جهان است.
کد خبر: ۹۵۴۸۵۴۸
|
۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۵

حجت‌الاسلام مهدی محمدی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ساوه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی در ساوه؛ ضمن محکوم کردن جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی گفت: غزه پرچمدار عزت و غیرت و ایستادگی است.

وی افزود: امروز که مردم مظلوم فلسطین نیاز به کمک دارند نباید در برابر جنایات اسرائیل ساکت نشست؛ جنایت هولناک استکبار جهانی، رژیم جعلی و کودک‌کش اسرائیل عواطف تمام انسان‌های آزاده را جریحه‌دار کرده است و در سران کشور‌های مدعی اسلامی متاسفانه هیچ حرکتی که نشان از رگ غیرت دینی یا انسان‌دوستی باشد، دیده نمی‌شود.
حجت‌الاسلام محمدی تصریح کرد: جنایت بی‌سابقه و حمله وحشیانه ارتش تروریست صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی غزه که در پی سلسله جنایات ۷۵ ساله رژیم ضدانسانی صهیونیستی رقم خورد، وحشیانه‌ترین جنایات قرن را پیش روی جهانیان قرار داد و همگان را در بهت و حیرت فرو بُرد.
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ساوه عادی کردن دروغ و نسل‌کشی را جزو اقدامات رژیم صهیونیستی دانست و گفت: این رژیم کودک‌کش که به‌راحتی می‌تواند دروغ بگوید و دروغ‌هایشان را در کل دنیا گسترش دهند و اتفاقاتی که در این روزها در غزه رخ می‌دهد، نشان دهنده افول سلطه‌گران و بیداری مردم آزادی خواه جهان است.
وی در پایان با اشاره به آیه‌ی《ان شانئک هو الابتر》گفت: کسی که نسلش قطع و بریده خواهد شد، صهیونیسم و رژیم غاصب اسرائیل است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات