خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، فلسطینیان را انسان های بزرگ و مدافع انسانیت و ادیان بزرگ ابراهیمی در مواجهه با ابلیس مسجم دانست.
کد خبر: ۹۵۴۸۶۳۱
|
۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۶

 

قزوین_ حجت الاسلام والمسلمین علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در گفتگو با خبرنگار بسیج با اشاره به جنایت های رژیم نامشروع اسراییل در غزه و سرزمین های اشغالی گفت: حقوق بشر و امنیت صلح جز با قدرت به دست نمی آید لذا کشورهای اسلامی تا زمانی که اتحاد نداشته باشند دست استعمارگران غرب رهایشان نمی کند.

وی تصریح کرد: کشورهای استعمارگر یک جنگ گسترده در دنیا راه اندازی کردند و برای تسلط بر تلاقی سه قاره و کنترل انرژی و آبراهه های راهبردی غرب آسیا در بیانیه بالفور تاسیس با رای برخی کشورها تأسیس رژیم نا مشروع اسراییل را به دنیا اعلام کردند.

معبودی تشریح کرد: تاسیس این رژیم که به بهانه هلوکاست و غرامت یهودیان در جنگ جهانی شکل گرفت، بهای آن را چرا ملت های مسلمان باید پرداخت کنند؟ مگر سازمان ملل از نظر قانونی می تواند کشور تاسیس کند؟ این یک مشکل اساسی در نظم جهانی پس از جنگ جهانی و قدرتهای پیروز بود. تنها دو درصد ملاک های فلسطینی زمین های خود را به فروش رساندند بیش ۹۸درصد با اشغالگری غصب شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛ با اشاره به جنایت رژیم اشغالگر اسراییل گفت: اسراییل برپایه ظلم، چپاول و اشغالگری و کشتار بنا شده است و بدون جنگ و خونریزی دوام نخواهد آورد. نسل کشی سنگین در فلسطین با آواره کردن بیش از ۶/۵میلیون نفر فلسطینی به خارج از سرزمین های اشغالگری در برابر دیدگان مدعیان حقوق بشر اتفاق افتاده است.

حجت الاسلام معبودی افزود: در نبرد طوفان الاقصی اسراییل با طراحی گسترده که سال گذشته تا امروز انجام داده بود غافل گیرشد، در طرحی که امریکا، انگلیس، فرانسه نیز شرکت داشتند قرار بود حمله غافلگیرکننده به ایران، حزب الله و مقاومت در فلسطین انجام شود و رزمایش هوایی حمله به ایران را با ۲۵۰فروند هواپیما انجام دادند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) بیان کرد: مقاومت با حملات پیش دستانه و گیج کننده تمام معادلات را بر هم زد که در تاریخ تأسیس این رژیم نامشروع سابقه نداشته است. تلفات سنگین، اسرای فراوان و نابودی شهرها و تخلیه شهرک های اشغالی مسیر سقوط را برای غده سرطانی در جهان به نمایش گذاشت.

وی افزود: حمله به بیمارستان غزه که با تلفات سنگین غیر نظامیان همراه بود به دنیا و برخی ها که دلخوش به عدالت نهادهای بین المللی بودند ثابت کرد که این رژیم و حامیانش تنها زبان زور می فهمند و از حقوق بشر تنها در جهت منافع خود سود می برند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) تشریح کرد: نسل کشی در صبرا و شتیلا که بیش از ۶هزار زن و کودک غیرنظامی را به خاک و خون کشیدند، دیر یاسین و قانا در کارنامه نسل کشی این رژیم کودک کش وجود دارد و با هیچ چیزی نمی توانند آن را تطهیر کنند.

معبودی در پایان افزود: دستان مقاومت خالی نیست و موج جهانی تقبیح اسراییل به راه افتاده است که در دنیای امروز بی سابقه است و در نهایت پیروزی با مردم فلسطین است وقتی ملتی شهادت را هنر می داند قطعا شکست ناپذیر است.

 

انتهای پیام/۱۰۰۲/

ارسال نظرات
پر بیننده ها