در شش ماهه نخست سالجاری؛

765 مددجوی آذربایجان شرقی خانه دار شدند

تبریز- مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی گفت: در شش ماهه نخست سالجاری تاکنون 765 واحد مسکونی برای مددجویان تحت حمایت در سراسر استان خریداری یا احداث شده است.
کد خبر: ۹۵۴۸۶۳۴
|
۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، غلامعلی ملامهدی در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه رفع مشکل مسکن به عنوان یکی از مهمترین ابعاد توانمندسازی مددجویان همواره در دستور کمیته امداد قرار داشته، افزود: ساخت و بهسازی مسکن مددجویان شهری و روستایی با بهره‌گیری از توان فنی و مهندسی و امضای تفاهم‌نامه با دیگر دستگاه‌های مسئول، مورد توجه کار کمیته امداد است.
وی ادامه داد: در شش ماهه نخست سالجاری تاکنون 765 مددجو صاحب مسکن شده اند که 640 واحد مسکونی احداث و 125 واحد مسکونی نیز خریداری شده است.
مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی خاطر نشان کرد: ساخت فضای جانبی از جمله حمام و سرویس بهداشتی، و لوله‌کشی گاز منازل مددجویان از دیگر خدمات کمیته امداد در حوزه مسکن در سال‌های اخیر است.
وی گفت: در 6 ماهه نخست سال 1402 تعداد 152 واحد فضای جانبی و 224 مورد لوله کشی گاز با حمایت های شرکت گاز استان برای منازل ولی نعمتان انجام شده است.
ملامهدی، یکی از تکیه گاه‌های اصلی کمیته امداد را خیرین توصیف کرد و اظهار داشت: طی سال های اخیر در راستای توسعه کمی و کیفی ارایه خدمات مسکن به مددجویان، تفاهم‌نامه های مشترکی میان کمیته امداد امام خمینی (ره)، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، بسیج سازندگی سپاه عاشورا، بنیاد مستضعفان و تعدادی از خیرین منعقد شده است.


ارسال نظرات