مسئول نمایندگی ولی‌فقیه ناحیه مقاومت بسیج تفرش در گفتگو با بسیج؛

امام حسن عسکری (عليه السلام) الگوی صبر و بردباری

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه ناحیه مقاومت بسیج تفرش گفت: امام حسن عسکری(عليه السلام )ربهترین الگوی صبر و بردباری است که شیعیان و مسلمين جهان باید این امام بزرگوار را الگوی خود قرار دهند.
کد خبر: ۹۵۴۸۶۹۷
|
۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۶

حجت‌الاسلام محمدی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه ناحیه مقاومت بسیج تفرش در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اتان مرکزی در تفرش؛ ضمن تبریک میلاد امام حسن عسکری (ع) گفت: ولادت باسعادت امام حسن عسکری(ع)، نقطه عطفی در تاریخ تشیع بود. روزی که یازدهمین روشنگر عالم هستی دیده به جهان گشود و از همان روز امید ظهور منجی عالم بشریت در دل‌های عاشقان ولایت طلوع کرد.

وی افزود: امام حسن عسکری(ع) با همه اختناق و محدودیت‎‌‌‌‏های زمان توانست به بهترین وجه و در حد امکان، فشردگی مبارزه در مقابل ستمگران و حکام جور را حفظ کرده و هدایت‌گر حقیقت‌جویان زمان خود باشد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه ناحیه مقاومت بسیج تفرش تصریح کرد: از صفات اخلاقی والای امام حسن عسکری(ع) که بر درخشش آن حضرت می‌افزود بردباری و صبر ایشان بود، حکومت عباسی ایشان را زندانی کرد و مورد اهانت قرارداد، لیکن در همه حال ایشان صبور و بردبار بودند و لب به شکایت نگشودند و به هیچ کس از سختی و مشقت خود شکوه نکردند بلکه در تمام موارد، کار خود را به خدا بازگذاشتند و به او توکل کردند که این صفات را مؤمنین باید سرمشق و الگوی خود قرار دهند.

حجت‌الاسلام محمدی مهم‌ترین تلاش امام حسن عسکری علیه السلام را آماده سازی مردم برای ظهور امام زمان (عج) عنوان کرد و گفت: ایشان با انجام اقداماتی حکیمانه(نظیر گسترش سازمان وکالت، بهره‌گیری از روش تقیه و ...)، در مسیر زمینه سازی و آماده کردن مردم برای پذیرش امر مهم غیبت امام دوازدهم(ع) قدم‌های بسیار مؤثری برداشتند. 

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم خداوند متعال توفیق پیروى آن امام همام را به همه ما عنایت فرموده و در فرج فرزند بزرگوارش حضرت مهدى (علیه السلام) تعجیل فرماید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار