خبرهای داغ:
از سوی سپاه حضرت ولی عصر (عج) صورت پذیرفت؛

افتتاح سالن ورزشی و کلنگ زنی سکوی تماشاگران فوتسال در مجموعه کانون فرهنگی ورزشی شهید جهان آرا اهواز

با حضور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) آیین کلنگ زنی سکوی تماشاگران فوتسال در مجموعه کانون فرهنگی ورزشی شهید جهان آرا برگزار و سالن بدنسازی نیز در همین مجموعه افتتاح شد.
کد خبر: ۹۵۴۸۷۳۷
|
۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۸

 سردار حسن شاهوار پور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان در حاشیه برنامه افتتاح باشگاه بدنسازی و کلنگ زنی سکوی تماشاگران سالن فوتسال مجموعه فرهنگی ورزشی جهان آرا خوزستان درگفتگوبا خبرگزاری بسیج گفت: ظرفیتی در این مجموعه ورزشی در غرب اهواز وجود دارد و امکانات خوبی در این مجموعه مستقر شده است.

او افزود: در بخش ورزشی در زمینه ساخت زمین چمن، سالن فوتسال و استخر اقداماتی صورت پذیرفت و در حوزه فنی و حرفه‌ای نیز در تلاشیم تا زیر ساخت هایی برای اشتغال سربازان و بسیجیان و سایر افراد داوطلب در «مجموعه جهان آرا» فراهم گردد.

سردار شاهوار پور در خصوص گشایش سالن بدنسازی مجتمع جهان آرا یادآور شد که این مکان در دوران کرونا برای خدمت به مردم و بیماران به محلی برای تولید مواد بهداشتی تبدیل شد اما حالا با ریشه کنی این ویروس تبدیل به باشگاهی برای ورزش شد.

او به استقرار بیش از ۷۰ دستگاه وسیله ورزشی بدنسازی در این سالن اشاره کرد و گفت: سازمان تربیت بدنی استان نیز برای راه اندازی این سالن کمک کرد و انتظار داریم با توجه به محرومیت منطقه لشکر آباد که در نزدیکی این مجتمع است، جوانان از آن استفاده نمایند.

سردار شاهوار پور در پایان بدن های سالم را برای کار و تولید بیشتر لازم دانست که مجموع آنها موجب ایجاد جامعه سالم و با نشاط می‌گردد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار