خبرهای داغ:
به گزارش از جناب سرهنگ «احمد سعیدی» رئیس سازمان بسیج عشایری و «علی تیرگیر مال خلیفه» مدیرکل دفتر توسعه عدالت آموزشی و آموزش عشایر طی جلسه ای که امروز در ساختمان بسیج اقشار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد، پیرامون راهکارهای هم افزایی و همکاری های دو جانبه برای انجام وظایف و مأموریت های محوله با یکدیگر گفت و گو کردند. در این جلسه مقرر شد که پیش نویس تفاهم نامه ای که پیش از این بین سازمان بسیج عشایری و دفتر توسعه عدالت آموزشی و آموزش عشایر تهیه شده بود، به روز رسانی شده و سطح همکاری های ارتقا یابد.
کد خبر: ۹۵۴۸۷۶۱
|
۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۳

مسئولان سازمان بسیج عشایری و دفتر توسعه عدالت آموزشی و آموزش عشایر تاکید کردند:
ارتقای سطح همکاری ها برای خدمت بهتر به عشایر کشور

مسئولان سازمان بسیج عشایری و دفتر توسعه عدالت آموزشی و آموزش عشایر وزارت آموزش و پرورش در دیداری بر ارتقای سطح همکاری های دو جانبه و ظرفیت سازی و استفاده از بسترها و توان دو طرف جهت خدمت هر چه بهتر به عشایر کشور تاکید کردند.

به گزارش از جناب سرهنگ «احمد سعیدی» رئیس سازمان بسیج عشایری و «علی تیرگیر مال خلیفه» مدیرکل دفتر توسعه عدالت آموزشی و آموزش عشایر طی جلسه ای که امروز در ساختمان بسیج اقشار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد، پیرامون راهکارهای هم افزایی و همکاری های دو جانبه برای انجام وظایف و مأموریت های محوله با یکدیگر گفت و گو کردند.
در این جلسه مقرر شد که پیش نویس تفاهم نامه ای که پیش از این بین سازمان بسیج عشایری و دفتر توسعه عدالت آموزشی و آموزش عشایر تهیه شده بود، به روز رسانی شده و سطح همکاری های ارتقا یابد.
همچنین بنا شد با برنامه‌ریزی و به صورت هدفمند اردوهای راهیان نور و راهیان پیشرفت ویژه دانش آموزان مدارس عشایری کشور برگزار شود.
رئیس سازمان بسیج عشایری در این جلسه با بیان اینکه سه رویکرد جهاد تبیین ، خدمت و امید آفرینی در دستور کار بسیج عشایری است، گفت: در راستای اجرایی سازی محورهای مشترک پیش نویس تفاهم نامه، ما آمادگی داریم تا برنامه «سفیران آسمانی» که برای جهاد تبیین در مدارس عشایری در نظر گرفته شده، به ویژه در مدارس شبانه روزی با قوت و سرعت آغاز کنیم.
سعیدی خاطرنشان کرد: راهیان نور و راهیان پیشرفت مطالبه رییس سازمان بسیج

ارسال نظرات