خبرهای داغ:

۶۸ سری جهیزیه به زوج‌های نیازمند دزفول اهدا شد

در آیینی ۶۸ سری جهیزیه به زوج های نیازمند تحت پوشش کمیته امداد شهرستان دزفول از سوی بسیج سازندگی اهدا شد.
کد خبر: ۹۵۴۸۸۹۲
|
۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۸

 به گزارش خبرگزاری بسیج دزفول فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول در آیین توزیع این جهیزیه‌ها در پادگان قدس دزفول با تبریک میلاد امام حسن عسکری(ع) گفت: توزیع این جهیزیه‌ها در راستای اهداف نظام، اقدامات امیدآفرین، جهاد تبیین و خدمت رسانی به نظام و انقلاب انجام شده است.

سرهنگ بهروز حکمت پور افزود: سپاه پاسداران با همکاری کمیته امداد و قرارگاه محرومیت زدایی برای تبیین، ترویج ازدواج و فرزندآوری این جهیزیه‌ها را تامین کرده است تا اگر خانواده‌ای توان مالی نداشت دغدغه‌ای برای تامین جهیزیه نداشته باشد.

وی ادامه داد: ۶۸ سری جهیزیه به ارزش ریالی حدود سه میلیارد ریال تهیه شده که به زوج‌های نیازمند اهدا می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول با اشاره به وقایع اخیر در غزه گفت: اتفاقات اخیر غزه دل همه مسلمانان با اقشار و سنین مختلف را به درد آورده است.

وی افزود: شهرستان دزفول در طول هشت سال جنگ تحمیلی ۲ هزار و ۶۰۰ شهید تقدیم میهن اسلامی کرد در حالی که در این هفته حدود چهار هزار و ۵۰۰ نفر در غزه شهید شدند که آمار بسیار سنگین و تلفات نگران کننده‌ای است.

سرهنگ حکمت پور تاکید کرد: اگر قرار است از زیر سطله ظالم خارج شویم باید مقاومت کنیم و شهید دهیم.

وی با بیان اینکه ملت ایران بیش از ۴۰ سال است زیر انواع هجمه‌ها، محرومیت‌ها، گرفتاری‌ها و مشکلات قرار گرفته است، افزود: نظام و انقلاب برگرفته از دل مردم است و کنار رفتنی نیست.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول اظهارکرد: قدرت بازدارندگی انقلاب نتیجه مقاومت است؛ امیدواریم بتوانیم در راستای رفع محرومیت قدمی برداریم.

سه هزار و ۴۰۰ سری جهیزیه به زوج‌های نیازمند خوزستان اهدا شده است

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان خوزستان نیز در این آیین گفت: سه هزار و ۴۰۰ سری جهیزیه از ابتدای سال جاری تاکنون بین زوج‌های نیازمند استان خوزستان توزیع شده است که یکهزار و ۹۰۰ سری از این تعداد با همکاری سپاه و کمیته امداد و مابقی با مشارکت خیرین و کمیته امداد مرکز تهیه شده‌اند.

جمشید هاشمی‌فرد افزود: این جهیزیه‌ها برای مددجویان و خانواده‌های زیرپوشش تدارک دیده شده‌اند تا زوج‌های نیازمند بتوانند زندگی مشترک خود را آغاز کنند.

وی ارزش هر جهیزیه را ۴۰۰ میلیون ریال شامل پنچ قلم اصلی اعلام کرد و ادامه داد: در حال حاضر زوجی نداریم که عقد کرده و روی نوبت یا منتظر جهیزیه باشند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان خوزستان بیان کرد: کمیته امداد قول می‌دهد همکاری لازم را در زمینه ایجاد اشتغال برای دامادهای دارای توان فنی داشته باشد.

هم اکنون بیش از هشت هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد دزفول است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار