خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع):

مبارزه با انحرافات عقیدتی از اقدامات شاخص امام حسن عسکری (ع) بود

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر گفت: مبارزه با انحرافات عقیدتی از اقدامات شاخص امام حسن عسکری (ع) بود.
کد خبر: ۹۵۴۸۹۰۰
|
۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۸

مبارزه با انحرافات عقیدتی از اقدامات شاخص امام حسن عسکری (ع) بود

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر،حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالرضا هاشمی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر، در مصاحبه با خبرنگار این خبرگزاری، ضمن تبریک ایام ولادت باسعادت امام حسن عسکری (ع) اظهار داشت: تبیبن جایگاه امامت، مبارزه با انحرافات عقیدتی وفرق ضاله و موضع گیری در برابر فتنه زنگیان واعلام برائت از آنان، شناساندن ومراقبت از حضرت مهدی عج وفراهم کردن زمینه غیبت او، از طریق پنهان داشتن ولادتش، شناساندن او به خواص، از جمله فعالیت‌های امام حسن عسکری (ع) بوده است.

این مقام مسئول افزود: یکی دیگر از فعالیت‌های امام حسن عسکری (ع) اتخاذ موضع منفی دربرابر دستگاه خلافت بود تا آنجا که حضرت پیروان خویش را از همکاری با غاصبان منصب ولایت منع می‌کرد.

وی در پایان ، ابراز داشت: در شرایط کنونی ما پیروان مکتب اهل البیت علیهم السلام با الهام از سیره عملی این بزرگواران که همواره در برابر ظلم ظالمین موضع گیری می کردند، می بایست در مقابل ظالمان زمانه ساکت ننشسته وبه انحاء مختلف از ملت مظلوم فلسطین در برابر جنایات رژیم سفاک صهیونیستی، حمایت نموده و ماهیت پلید این رژیم کودک کش را بیش از پیش برملا نماییم.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار