خبرهای داغ:
قاسمی فرزاد:

استان همدان با جدیت پیگیر دانش بنیان کردن محصولات و تولیدات است

همدان-استاندار همدان گفت: استان همدان با جدیت تمام پیگیر دانش بنیان کردن محصولات و تولیدات خود است تا بتوانیم به ارزش افزوده بیشتری از محصولات دست یابیم و در حوزه صنعت هم همین کار را داشتیم.
کد خبر: ۹۵۴۹۰۸۶
|
۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در جلسه ستاد دانش بنیان استان همدان که در سالن جلسات شهدای استانداری همدان با حضور مشاور وزیر کشور در امور فناوری برگزار شد، ضمن تبریک ولادت امام حسن عسگری(ع)، اظهار کرد: دولت سیزدهم نگاه ویژه‌ای به دانش بنیان‌ها در حوزه تخصصی دارد و از اولویت‌های دولت است که مجموعه استانداری‌ها را تشویق و ترغیب به این کار می‌کنند.

وی افزود: استان همدان با جدیت تمام پیگیر دانش بنیان کردن محصولات و تولیدات خود است تا بتوانیم به ارزش افزوده بیشتری از محصولات دست یابیم و در حوزه صنعت هم همین کار را داشتیم.

استاندار همدان گفت: در حوزه گردشگری باید اقدامات خوبی انجام شود کمااینکه دستاوردهای خوبی در حوزه گردشگری در حال انجام است.

وی ادامه داد: استان همدان دارای یک هزار و ۸۰۰ اثر تاریخی و فرهنگی است و می‌توان برخی از این آثار را برای فعالیت دانش بنیان‌ها و جذب گردشگر در نظر گرفت.

قاسمی فرزاد ابراز کرد: مجموعه شرکت‌ها و تعاونی‌های شرکت بنیان ما از ۲۰ به ۲۰۰ ارتقاء یافته است؛ تفويض اختیارات به استان‌ها می‌تواند باعث افزایش رشد فناورانه محصولات تولیدی در مناطق مختلف استان‌ها شود.

انتهای پيام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار