خبرهای داغ:
یادداشت به قلم مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛
آینده عملیات طوفان الاقصی چه خواهد شد؟
کد خبر: ۹۵۴۹۰۹۸
|
۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۰

 

 بسم الله الرحمن الرحیم

آینده عملیات طوفان الاقصی

بسیاری سوال می کنند و یا در ذهنشان خطور می دهند آینده پس از طوفان الاقصی نیروهای مقاومت و اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی به کجا منتهی می شود و بالاخره مقاومت پیروز میدان خواهدبود و یا رژیم کودک کش و غاصب صهیونیستی!

در پاسخ سراغ کلام آفریدگار جهانیان می رویم تا ببینیم در همچون حوادثی چه چیزی رقم خورده و یا خواهد خورد. در آیات متعدد خداوند می گوید من جبهه حق را پیروز نموده و نصرت خود را شامل طرفدار حق می نمایم.

می فرمایند: وَلَيَنصُرَنَّ ﭐللَّهُ مَن يَنصُرُهُ خدا کساني را که ياري او کنند ياري مي‏کند(حج40)

درسوره مومنون آیه 26به بعدمی گوید وقتی جناب نوح ازخداوند یاری خواست خداوند او را پیروز نمود و جبهه مقابل را نابود و یا جالوت وقتی در برابر ستمگران از خداوند ثبات قدم و فتح و پیروزی طلب نمود. خداوند می گوید آنها را قرین پیروزی کرده ایم از آیه 25 به بعد بقره.

و یا در آیه 146 به بعد آل عمران بطور کلی می فرمایند؛ چه پیامبران با یارانی دارای اراده فولادین بر مقابله باطل رفتند و به پیروزی رسیدند.

چرا که منبع و سرچشمه فتح و پیروزی خداوند متعال است.

وَمَا ﭐلنَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِندِ ﭐللَّهِ ﭐلْعَزِيزِ ﭐلْحَکِيمِ، دل شما را به نصرت خدا مطمئن کنند و فتح و پيروزي نصيب شما نگشت مگر از جانب خداوند تواناي دانا.(ال عمران126)

فَإِنَّ حَسْبَکَ ﭐللَّهُ هُوَ ﭐلَّذِي أَيَّدَکَ بِنَصْرِهِ وَبِـﭑلْمُؤْمِنِينَ

پس همانا بس است تو را خدا ، او کسي است که تو را به نصرت خود و به وسيله مؤمنين تاييد کرد.(انفال62)

و با تاکید درسوره حج آیه 40 پس براساس سرگذشت انبیای الهی و وعده خداوند متعال همیشه طرفداران حق ولو اندک بوده و با سختی ها و رنج های فراوان دست و پنجه نرم کرده اند ولکن مشمول فتح و ظفر الهی شده اند.

امیرمومنان(ع) جانشین به حق رسول خدا(ص)؛

امام المومنین(ع) درنهج البلاغه ضمن بیان درگیری حق و باطل بطور دائم و همیشگی بر پیروزی حق بشارت داده اند و چنان که درخطبه 16می گویند؛ درگیری حق و باطل همیشه بوده و اما اگر کسی در برابر حق ایستاد به هلاکت رسید:«من ابدی صفحته للحق هلک».

تجربه تاریخی و بشری هم تائید می کند علی رغم رنج و درد طرفداران حق اما آینده روشن با آنها بوده، جنگ دهه های گذشته ای که رژیم جعلی اسرائیل راه انداخته، جنگ 33 روزه گرفته تا 22 و 8 روزه درتمام اینهاماشین جنگی اش برگل نشست و جبهه مقاومت پیروز میدان شد.

 هرچند و هر جا ماشین جنگی اسرائیل راه افتاد خونریزی و کشتار و ویرانی بود چرا که اسرائیل موجودی است که در خون و جنایت زاده شده و رتبه اول جهان را در ترورها دارد. ولکن با صخره بزرگ و مستحکمی بنام مقاومت برخورد کرده و به زانو در آمده و از این رو در جنگ حاضر به یقین، قابل پیش بینی است که علاوه بر شکست سخت و غیر قابل جبران اتفاقات مهمی در سطح داخل رژیم صهیونیستی و منطقه و حتی بین الملل پدیدار خواهد شد.

و اگر حامیان رژیم ستمگر و اشغالگر از امریکای جنایتکار گرفته تا شرکای غربی اش به میدان آمدند، نشانه همین مطلب است که اندیشکده هایشان زنگ های هشدار را به صدا در آوردند که با کوچکترین غفلت نتایج شیرین برای جبهه مقاومت و تلخ برای جبهه باطل صهیونیستی نمایان خواهد شد و اگر آمریکا اتاق فرمانده جنگ علیه مردم مظلوم فلسطین را بدست گرفته و غربی های پرمدعای دفاع از حقوق بشر یکی پس از دیگری در مرکز شرارت صهیونسیتی رفت و آمد می کنند و هواپیماها و تجهیزات و بمب های فسفری و تدارکات در اختیار فرزند حرامزاده شان قرار می دهند ولکن اراده پروردگار برشکست قطعی شروران عالم و فتح و پیروزی مظلومان بوده وخواهد بود.انشاالله

علی معبودی تمای

 

انتهای پیام

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها