خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج محمدرسول الله روستا لاسجرد از برپایی جشن فرخنده میلاد، گشت محله محور بسیج و حلقه صالحین در روستا خبر داد.
کد خبر: ۹۵۴۹۱۹۱
|
۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در راستای برنامه های ابلاغی پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان سرخه، گشت اطلاعاتی و عملیاتی محله محور بسیج به همت پایگاه مقاومت بسیج محمدرسول الله روستای لاسجرد در سرخه انجام شد.

علی اکبر معینیان فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تبریک ولادت با سعادت امام حسن عسکری (ع) اظهار کرد: یکی از عرصه‌های مهم بحث ایجاد امنیت و آرامش در حوزه استحفاظی است که باید انجام گیرد. بسیجیانی که در این طرح مشارکت دارند از خود محله ها هستند و آشنایی خوبی نسبت به منطقه خود دارند.

او افزود: در این راستا این طرح به صورت مداوم و هفتگی در محله ها و خیابان های روستا انجام می شود. در این مرحله نیز گشت محله محور با حضور ۱۱ نفر از بسیجیان پایگاه از ساعت بیست و دو الی دو و سی دقیقه بامداد انجام شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج محمدرسول الله ادامه داد: حلقه صالحین شهید نعمت الله شهادت طبق برنامه ریزی انجام شده با حضور حجت الاسلام و المسلمین جلالی امام جماعت روستا در مسجد شهید بهشتی لاسجرد برگزار شد.

معینیان یاداور شد: همچنین به مناسبت ولادت امام حسن عسکری (ع) جشن میلاد در منزل یکی از بسیجیان با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین مهدی اشرف امام جمعه شهرستان سرخه و مولودی خوانی جعفر غلام برگزار شد.

گفتنی است حلقه صالحین نوجوانان بسیجی پایگاه مقاومت بسیج امام علی بن ابیطالب (ع) سرخه نیز با محوریت تبیین چرا می گوییم مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا؟ تشکیل شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها