خبرهای داغ:
کد خبر: ۹۵۴۹۲۶۴
|
۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از لشکر مقدس ۱۴ امام حسین(ع) استان اصفهان: برنامه دیدار با خانواده های شهید منصور عباس پور و علیرضا شفیعی همراه با تجلیل از پدر و مادران شهدا با حضور نیروهای بسیجی وپایوران گردان فاتحین حضرت علی اکبر(ع) در منزل شهیدان انجام شد.

در ابتدای این دیدار فرمانده گردان ویژه فاتحین حضرت علی اکبر(ع) یاد شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم، شهدای مدافع امنیت و سلامت را گرامی و بیان یاد و خاطره این عزیزان را زنده نگه داشتن اسلام و انقلاب دانست و خاطر نشان کرد: بنا به گفته مقام معظم رهبری(حفظه الله) ‌، امروز زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.

فرمانده گردان ویژه فاتحین حضرت علی اکبر(ع) پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری(حفظه الله) در نشست با جمعی از نخبگان علمی کشور با اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در نسل‌کشی مردم فلسطین در غزه، افزود: ملت‌های مسلمان و حتی مردم غیرمسلمان جهان از جنایات جاری رژیم اشغالگر جداً عصبانی هستند و اگر این وحشی‌گری‌ها ادامه یابد، مسلمانان جهان و نیروهای مقاومت بی‌تاب می‌شوند و دیگر کسی نمی‌تواند جلوی آن‌ها را بگیرد.

در پایان، این فرمانده تحرکات جدید منطقه ای را در جنوب غربی خاورمیانه را که از ماه ها قبل آغاز شده و تا به حال ادامه دارد نماد شروع فصل جدیدی از فعالیت ها دانست و افزود: إن شاء الله این اتفاقات جدید وصل به ظهور امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) شود و فرزندان این مرز و بوم، بلاخص گردان های ویژه فاتحین در نصرت و یاری این امام واجب التعظیم نقش آفرین باشند.

فرمانده گردان فاتحین پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری در نشست با جمعی از نخبگان کشور، بیان دو مسئله را حائز اهمیت دانست: ساکنان شهرک های صهیونیستی، اشغالی غیرنظامی نیستند و این قلیل اقدامات گروه های مقاومت در فلسطین و نوار غزه نه تنها اشتباه نبوده بلکه در دفاع از حریم سرزمینی و باز پس گرفتن مناطقی بوده که ۷۶ سال قبل توسط این اشغال گران مزدور غصب شده است.

این فرمانده بیان داشت: چه کسی پاسخ گوی خون های ریخته شده مردم مظلوم فلسطین در ۷۶ سال گذشته خواهد بود؟ رژیم غاصب هزاران زن و بچه و پیر و جوان غیرنظامی را در این چند روز کشته است و با بمباران مراکز پر جمعیت و ساختمان‌هایی که می‌داند محل سکونت غیرنظامیان است، جلوی چشم مردم دنیا در حال جنایت است. این اقدامات نابخشودنی بوده و در خور پاسخی قاطع از سوی نیروهای محور مقاومت در منطقه جنوب خاورمیانه خواهد بود.

این فرمانده در ادامه بیان داشت: بسیجیان مقام معظم رهبری(حفظه الله) با بسیجیان امام خمینی(قدس سره الشریف) تفاوتی نداشته بلکه ادامه دهنده راه آن عزیزان هستند.

در پایان، این فرمانده از مادر بزرگوار شهید علیرضا شفیعی خواستار طلب ثنا برای بسیجیان گردان های ویژه فاتحین نموده و دعا نمایند که در راه رسیدن به اهداف و آرمان های امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) به درجه رفیع شهادت نائل آیند.

لازم به ذکر است که گردان فاتحین با اهدائ هدیه ولوح تقدیردر پایان این دیدار از پدر و مادران شهدا تجلیل و تقدیر به عمل آوردند.

 
ارسال نظرات