بیانیه امام جمعه شهرستان دشتستان در محکومیت جنایات اسرائیل در غزه

دیگر بار خوی وحشیگری و ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی فاجعه‌ای دیگر آفرید و قلب آزاد اندیشان را در سرتاسر دنیا به درد آورد
کد خبر: ۹۵۴۹۳۲۳
|
۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، حجت الاسلام والمسلمین حسن مصلح امام جمعه دشتستان در محکومیت حمله اسرائیل جنایتکار به بیمارستان المعمدانی غزه بیانیه‌ای صادر کرد:

بِسـمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحمَـنِ ٱلرَّحِیـمِ

این روز‌ها دنیا بار دیگر شاهد سکوت سازمان‌های بین المللی و مدعیان حقوق بشر در مقابل هولناک‌ترین وقایع قرن است که به دست رژیم کودک کش صهیونیستی و با حمایت آشکار شورای امنیت سازمان ملل و کشور‌های آمریکا، انگلیس و فرانسه در حال وقوع است.
ددمنشی این رژیم سفاک به جایی رسیده که بمباران بیمارستان‌ها را در دستور کار خود قرار داده و در آخرین جنایت خود با بمباران بیمارستان المعمدانی غزه صد‌ها تن از مجروحین، کادر درمان و انسان‌های بیگناه را در یک لحظه به خاک و خون کشیده است.
جنایات اسرائیل که برگرفته از مبانی غیرانسانی صهیونیستی است، قلب آزادگان جهان را به درد آورده و استفاده از بمب‌های ممنوعه فسفری و هجوم به مراکز غیر نظامی و کشتار زنان و کودکان تنها بخش کوچکی از اقدامات چرکین این رژیم می‌باشد.
ظلم و ستم و زورگویی پایدار نمی‌ماند و ایمان و اراده متکی به امداد الهی سرانجام پیروزی را محقق خواهد کرد. قدرت، قوّت و اقتدار جبهه مقاومت، ثمره مجاهدت و شهادت طلبی است و این حقیقت هر روز روشن‌تر می‌شود که ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد.

حسن مصلح امام جمعه دشتستان
انتهای پیام/

ارسال نظرات