مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی ایلام با اشاره به فعالیت ۱۴ شهرک و ناحیه صنعتی در ایلام، گفت: ۲۰۰ میلیارد ریال برای زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام هزینه شده است.
کد خبر: ۹۵۴۹۳۶۱
|
۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، موسی حاتمی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی ایلام روز چهارشنبه در ایلام اظهار کرد: تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک صنعتی ایلام که حدود ۲۰ سال غیرفعال بود با پیگیری‌های انجام شده مجدداً راه‌اندازی شده است.

 

 وی با اشاره به اینکه بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال اعتبار برای راه‌اندازی مجدد این تصفیه‌خانه هزینه شده است، افزود: لوله‌گذاری مربوط به این تصفیه‌خانه تعویض و خوشبختانه هم اکنون این واحد راه‌اندازی و در حال فعالیت است.

 

 وی در خصوص پروژه‌های آسفالت در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان نیز بیان کرد: ۵۰ هزار مترمربع آسفالت در نواحی و شهرک‌های صنعتی استان انجام شده است.

 

 مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی ایلام گفت: آسفالت شهرک‌های صنعتی شباب، شهرک صنعتی ایلام، هلیلان و ایوان و رمپ ورودی دهلران در دست اقدام است.

 

 وی عنوان کرد: اعتباری که برای پروژه آسفالت شهرک‌ها و نواحی صنعتی از منابع داخلی شرکت هزینه شده بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار بوده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار