خبرهای داغ:
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه گفت: هرچه امروز داریم از برکت و عظمت خون شهدا و خانواده های آنهاست. خانواده های شهدا نور چشم ما و همه این ملت هستند.
کد خبر: ۹۵۴۹۳۶۸
|
۰۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در راستای دیدارهای هفتگی سرهنگ محمدمهدی ادهم فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه با ایثارگران و رزمندگان ذوران هشت سال دفاع مقدس، در این هفته با سید عبدالمطلب موسوی، محمود صفا و علیرضا چریکی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین فرزين مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه دیدار و گفتگو کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین فرزين در این جمع ضمن تبریک ولادت امام حسن عسکری (ع) در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: وقتی امام پا به این دنیا گذاشت، یازدهمین روشنگر چراغ عالم هستی بود و امید در همه دل ها طلوع کرد. لذا همه ی سختی ها، محدودیت ها و خفقان هایی که در زمان ائمه داشتیم، امروزه هم هست؛ اما اگر ما امام خود را گم نکنیم این ایام هم می گذرد و تاریکی برای دشمن خواهد بود و روشنایی و نصرت برای مومنین و مسلمین.

او افزود: توصیه ها، احادیث و نصیحت های امام حسن عسکری (ع) با دیگران متفاوت بود، چرا که بعد از او امام حیّ و حاضری نداشتیم، لذا فرمودند نصحیت ها و احادیث این امام همام راهبردی تر بود.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه بیان داشت: آنچه که در دین ما آمده است، تکریم خانواده شهدا، رسالت اخلاقی ماست و در راستای این رسالت وظیفه ماست از خانواده های شهدا، ایثارگر و رزمنده و کسانی که از این خاک و سرزمین دفاع کردند و جسم، جان و آبروی خود را در راه انقلاب داده اند دیدار و تجلیل کنیم.

فرزین اضافه کرد: هرچه امروز داریم از برکت و عظمت خون شهدا و خانواده های آنهاست. خانواده های شهدا نور چشم ما و همه این ملت هستند و خوشحالیم مردم ما نیز قدردان جایگاه رزمندگان و ایثارگران ما بوده و هستند.

او تصریح کرد: این شهدا و خانواده های آنان قهرمانان واقعی هستند و ما نیز باید آن ها ارج نهیم. آنچه که شهدای ما و خانواده های آن ها را قهرمان و نور چشم ما می کند، پایبندی آن ها به ارزش های انسانی و الهی است و گوش آن ها دائم به این بود که قرآن و امامشان چه می گوید.

 

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار