خبرهای داغ:
نذر اطعام نیازمندان به نیت سلامتی و ظهور امام زمان (عج) به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت ابوالفضل (ع) روستای مومن آباد در سرخه انجام شد.
کد خبر: ۹۵۴۹۳۷۱
|
۰۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج بسیج از سرخه، طرح نذر اطعام نیازمندان با عنوان سشنبه های مهدوی به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت ابوالفضل (ع) روستای مومن آباد اجرا و در روستا اجرا می شود.

غیبی نژاد فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این طرح در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: گروه جهادی سه شنبه های مهدوی در نظر دارد هر هفته سه شنبه اهالی روستا را شریک اطعام نیازمندان نماید.

او با اشاره به نحوه مشارکت افزود: خانواده ها و خیرین می توانند هر سه شنبه یک ظرف غذا از غذای طبخ شده خود را به نیت سلامتی و ظهور امام زمان (عج) بین ساعت ۱۲ تا ۱۳ به مسوول تعیین شده در مسجد روستا تحویل دهند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت ابوالفضل (ع) ادامه داد: غذاهای جمع آوری شده به همت گروه جهادی شهید کاظم عاملو، به نیابت از خیرین در بین نیازمندان محله در روستا توزیع خواهد شد.

غیبی نژاد یادآور شد: ظروف یکبار مصرف توسط این گروه جهادی تهیه و در سوپر مارکت های محله، لوازم التحریر فروشی روستا و کتابخانه به صورت رایگان موجود بوده و همچنین بانیان می توانند ظروف را هم خودشان تهیه کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار