سردار رمضان شریف با تاکید بر اینکه با صد زبان و صدای رسا می گوییم صهیونیست ها از فلسطینی ها شکست خورده اند، گفت: مردان و زنان جریان مقاومت فلسطین بویژه حماس و جهاد اسلامی با تجربه و شجاعت خود دشمن را خوب می شناسند و مصمم هستند سرزمین های مادری خود را پس بگیرند.
کد خبر: ۹۵۴۹۳۹۰
|
۰۴ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۰

 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار سرتیپ پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه  در آیین برگزاری یادواره مردمی سالانه 550 شهید شهرستان بروجن که در سالن ورزشی شهید تندگویان و با حضور مسئولین و اقشار مختلف مردم و جوانان برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس افزود: باید در محضر شهدا گزارش دهیم که ما در نظام مقدس جمهوری اسلامی برای تحقق آرمان‌های آنها چه کردیم و آیا به عملکرد خود نمره قبولی می‌دهیم.

وی ادامه داد: به همین منظور امروز در جمع شما مردم بزرگوار شهرستان بروجن به عنوان سخنگوی همه شما و به نیابت از پاسداران حریم انقلاب اسلامی چند نکته را به عنوان گزارش به محضر نورانی شهیدان دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و امنیت و به ویژه ۵۵۰ شهید شهرستان بروجن ارائه دهم.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: زمانی که جنگی علیه کشوری شروع می‌شود ۲ حالت وجود دارد یا آن کشور و مردمانش استقامت و پایداری می‌کنند و در جنگ پیروز می‌شوند یا به دلیل نبود اعتماد به نفس و آمادگی برای دفاع از کشور خود، شکست می‌خورند، تاریخ نشان داده مردمانی که در جنگ استقامت نکردند و شکست خوردند برای سال‌های متمادی تحقیر شدند و حس حقارت به مردمان آن سرزمین تحمیل شده است.

سردار شریف ادامه داد: از جنگ جهانی اول و دوم سال‌های زیادی می‌گذرد اما هنوز کسانی که در جنگ شکست خوردند حس حقارت را به همراه دارند و کسانی که پیروز میدان جنگ بودند آزادی و برتری را برای خود قائل هستند، مردم ایران اسلامی هم به برکت خون شهدا حس عزت و اعتماد به نفس دارند و باید بر این شهیدان درود فرستاد که سربلندی و شادابی را با نثار خون خود به ملت ما و مردمان این سرزمین برای سال‌های متمادی عرضه داشته‌اند.

وی تاکید کرد: همه عزت ما مرهون مجاهدت و از خودگذشتگی شهیدان این مرز و بوم است چراکه زمانی که رژیم بعث به همراه اربابان خود برای این مملکت خواب شوم دیده بودند رزمندگان کشور اجازه ندادند که خواب‌های پریشان دشمن برای این مردم و جغرافیا تعبیر شود.

سردار شریف افزود: امروز هیچکس حرفی از ژنرال‌های قدکشیده و آموزش‌دیده حزب بعث به میان نمی‌آورد، آنها در جنگ شکست خوردند و از مردم، امام، شهیدان و رزمندگان ما تودهنی خوردند و اربابان آنها عقب‌نشینی کردند و در حالی که روزگاری آمریکایی‌ها و هم‌پیمانان آنها فکر می‌کردند اگر با ارتش مجهز صدام به سرزمین ما حمله کنند انقلاب ما نابود می‌شود اما خداوند اراده کرد که نه تنها ملت ما در دفاع مقدس پیروز شود بلکه الهام‌بخش ملت‌های دنیا و منطقه شود.

سخنگوی سپاه به تحولات این روزهای منطقه اشاره کرد و گفت: امروز آمریکایی‌ها دشمن شماره یک ما و صهیونیست‌ها دشمن قسم خورده ما، کجا هستند که عظمت و شکوه انقلاب اسلامی را در منطقه ببینند.

سردار شریف پایداری و مقاومت منطقه را مرهون الهام‌بخشی انقلاب اسلامی دانست و گفت: اگر چه صهیونیست‌ها در طوفان‌الاقصی از فلسطینی‌ها شکست خوردند، اما آنها در پیدا و پنهان می‌گویند این الهام‌بخشی انقلاب اسلامی بود و ما آن را مرهون ایثار خون شهیدان خود می‌دانیم چرا که شهیدان به ما یاد دادند که شجاعت و نترسیدن رمز پیروزی است و امروز همین شجاعت را در بین رزمندگان غزه مشاهده می‌کنیم.

وی اظهار داشت: صهیونیست‌ها تصور می‌کردند که اگر همه ارتش کشورهای عربی متحد شوند نمی‌توانند در یک عملیات نظامی، آنها (رژیم غاصب اسرائیل) را شکست دهند اما امروز، جمعیت محدودی در سرزمین محاصره شده غزه، با چنان عملیات پیچیده‌ای، هیمنه پوشالی اسرائیل را در هم شکستند.

سردار شریف با تاکید بر اینکه با زبان رسا می گوییم صهیونیست ها از فلسطینی ها شکست خورده اند، گفت: مردان و زنان جریان مقاومت فلسطین بویژه حماس و جهاد اسلامی با تجربه و شجاعت خود دشمن را خوب می شناسند و مصمم هستند سرزمین های مادری خود را پس بگیرند؛ به لطف خداوند، رزمندگان حماس در پیش چشم هزاران ماهواره و فناوری، موفق شدند دیوار عظیم امنیتی اسرائیل را بشکافند و بالاتر و ماندگارتر از همه، ابهت پوشالی صهیونیست‌ها شکسته شد.

سردار شریف افزود: ما اصرار می‌کنیم که در فلان جنگ نقشی نداریم اما اینها علت شکست خود را ایران می‌دانند و این چیزی جز عظمتی نیست که خداوند به مردم ایران عطا کرده و آن هم به برکت خون شهدا شکل گرفته است.

وی با بیان اینکه ابهت پوشالی رژیم اسرائیل بر سه پایه استوار است که رزمندگان فلسطینی آن را شکستند، تصریح کرد: پایه اول؛ سیستم امنیتی اسرائیل بود که خیلی روی آن مانور می دادند و خداوند در این عملیات طوفان‌الاقصی با یاری رزمندگان، این اطمینان خاطر آنها را زیر سوال برد و این بزرگترین هدیه الهی برای امت اسلامی بود.

سردار شریف تاکید کرد: دومین پایه صهیونیست‌ها که بر مبنای آن برای دیگران شاخ و شانه می‌کشیدند ارتش اسرائیل بود، اما شما خفت و خواری آن‌ها را در روزهای اخیر دیدید و این برای نظامیانی که فهم موضوعات نظامی را دارند یک پیام دارد و آن است که ارتش اسرائیل روحیه مقاومت و جنگندگی ندارد و از قبل بازنده است.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به تاریخ نبردهای حماس با اسرائیل اظهار داشت: حماس تاکنون چند بار با اسرائیل جنگیده است و رزمندگان حماس نشان داده‌اند شجاع هستند و دشمن را خوب می‌شناسند و نقاط ضعف و قوت آن را می‌دانند و مصمم هستند سرزمین مادری خود را پس بگیرند.

سردار شریف با اشاره به رهبری مدبرانه امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب، تصریح کرد: رهبران ایران سبب شدند تا جریان فلسطین به فراموشی سپرده نشود و امروز نسبت به ۷۵ سال گذشته جریان مقاومت توفنده‌تر و معنادارتر از همیشه شده است و از وقتی که مذاکره را کنار زدند و رویکرد پایداری و مبارزه را در پیش گرفتند، جریان مقاومت متفاوت‌تر از گذشته شده است.

وی تاکید کرد: امروز رزمندگان فلطسینی راه مبارزه را پیدا کرده‌اند و به حاکمان شیخ‌نشین عرب نگاه نمی‌کنند بلکه با داشته‌های خود مبارزه را ادامه می‌دهند و در صحنه‌های طوفان‌الاقصی دیدید که ژنرال‌های صهیونیستی چگونه به زانو درآمدند.

سخنگوی سپاه به خاطره از شهید سلیمانی نیز اشاره کرد و گفت: روزی از سردار سلیمانی پرسیدم که چگونه داعش شکست خورد، ایشان عنوان کرد؛ ما بر مبنای اعتقادات دینی خودمان و با مجوز یک مرجع تقلید، وارد این میدان شدیم و آنها نمی‌دانستند برای چه می‌جنگند و تفاوت جبهه حق و جریان مقاومت در همین است.

سردار شریف یادآور شد: خداوند در قرآن کریم به همین نکته اشاره دارد که تا زمانی که مومنان در راه تحقق آرمان‌های الهی و منطق قرآن تلاش کنید پیروزی از آنِ آنهاست و ما این را در دفاع مقدس و حراست از کشور در دفع فتنه‌ها و داعش به وضوح دیدیم که خداوند چگونه به رزمندگان جبهه مقاومت عزت داد و شما مطمئن باشید در این صحنه هم جبهه مقاومت و مردم مظلوم فلسطین پیروز هستند.

وی در ادامه، شهیدان را سرمایه‌های ارزنده و گنجی ناتمام برای کشور عنوان کرد و گفت: نفس اینها کشور ما را بیمه کرده است و اطاعت از ولی‌فقیه رمز پیروزی ماست و خدا را به خاطر داشتن این نعمت بزرگ شکر می‌کنیم و هجمه‌های دشمن به جایگاه رهبری ناشی از این است آنها می‌دانند همه پیروزی و سربلندی ما مرهون تدابیر رهبری حکیمانه است.

سردار شریف یادآور شد: مردم بدانید شما صاحب این انقلاب هستید و شما با مقاومت خود انقلاب را به این مرحله رسانده‌اید و مسوولان باید با تمام وجود در خصوص معیشت و اقتصادی و سایر حوزه‌ها به مردم خدمت کنند و مردم ایران باهوش هستند و خادم و خائن را خوب می‌شناسند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: امیدواریم خداوند به ما توفیق دهد که وظیفه خود را در قبال مردم بخوبی بجا آوریم، ما پاسداران خود را خادم مردم می‌دانیم و در همه عرصه‌ها تلاش کرده و جان خود را فدای عزت و سربلندی این سرزمین می‌کنیم.

ارسال نظرات