خبرهای داغ:
دوره کلاسداری ویژه اساتید ومربیان با موضوع آشنایی با روشها وفنون تدریس برای اداره کلاس درس ومهدقرآن توسط عقیدتی سیاسی نیروی دریایی خرمشهر،با حضور معلمان ومربی های بسیجی برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۴۹۴۰۵
|
۰۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج شهرستان خرمشهر، در این دوره حجت الاسلام و المسلمین خاکی ، ذیل عنوان مهارت های کلاسداری، موضوعاتی چون: بازی با کلمات و فلسفۀ آن، لزوم تنوع در کلاسهای قرآن، طریقه ساخت بازی با کلمات و مباحثی از این دست پرداختند.

 

 ایشان ضمن معرفی ابزارهای اساسی در خلق تنوع و بازی با کلمات (نقطه، حرکت، حرف، خط) به طور مجزا و مبسوط به توضیح هرکدام پرداخته و بیان داشت: انتخاب موضوع، داشتن مطالعۀ جنبی و تسلّط بر شیوۀ استفاده از ابزارها از ملزومات مُدرّس می باشد.

 

 وی در ادامه به خودداری از روش هایی (مانند: طولانی شدن زمان اجرا، استفاده از تواشیح وغیره) که استفاده از آنها خستگی و دلزدگی مخاطبان را به دنبال دارد اشاره نمود.

 

حجت‌الاسلام سید یاسرموسوی رئیس عقیدتی سیاسی افزود؛برگزاری این کارگاه‌ بسیار مهم وارزشمند است.هدف تدریس نوین معلمان ومربی ها که با کودکان ونوجوانان سرکار دارند این روش یادگیری اثرهای بسیار مفیدی به همراه دارد.در این دوره از معلمان ومربیان فعال،تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها