جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام گفت: بدتر از نسل‌کشی که انجام می‌شود سکوت و حمایت غرب از این نسل‌کشی است که فقط نظاره‌گر هستند و دم از انسانیت و حقوق بشر می‌زنند.
کد خبر: ۹۵۴۹۴۷۲
|
۰۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار قدرت‌الله کریمیان شامگاه چهارشنبه در جمع بسیجیان شهرستان آبدانان با اشاره به حوادث اخیر حوادث فلسطین اظهار داشت: این‌گونه ظلم و کشتار به مردم مظلوم فلسطین فقط مختص به این زمان نبوده؛ بلکه در دوره‌ها و دهه‌های گذشته ظلم و کشتار فراوانی به مردم این منطقه شده است.

 

وی دشمنی یهود و مسیحت با مسلمانان را از صدر اسلام تا کنون دانست و افزود: دشمنی آنها با اسلام ابدی بوده کشتار کودکان و زنانی که به بیمارستان پناه آورده بودند نشانه واضح از این دشمنی است.

 

جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) با بیان رفتار دوگانه غرب و رسانه‌ها در حمایت از مظلومین گفت: بدتر از نسل‌کشی که انجام می‌شود سکوت و حمایت غرب از این نسل‌کشی است که فقط نظاره‌گر هستند و دم از انسانیت و حقوق بشرمی زنند.

 

وی افزود: سال گذشته تمام جهان کفر با دروغ‌پردازی با همراهی همه معاندین داخلی و خارجی و نظام استکبار علیه ما صف‌آرایی کردند و یک جنگ هوشمند همه‌جانبه علیه ما به راه انداختند؛ ولی اکنون در برابر این نسل‌کشی سکوت اختیار کرده‌اند.

 

کریمیان با اشاره به‌پیش دستی حماس در حمله رژیم صهیونیست گفت: امروز جبهه مقاومت به دشمن شکست غیرقابل‌ترمیم تحمیل کرده است و این یک پیروزی مهم برای جبهه مقاومت و نشان‌دهنده افول جبهه استکبار است.

 

جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان با اشاره به غافل‌گیری و شکست همینه صهیونیست جهانی افزود: امروز رژیم صهیونیستی این غده سرطانی و عامل ناامنی منطقه، ابهت پوشالی‌اش با شکست غیرقابل‌ترمیم در برابر عملیات طوفان الاقصی فروریخته است و بر همگان ثابت شد که چقدر پایه‌های این رژیم سست و پوشالی است.

 

وی با بیان اینکه اسرائیل تحمل جنگ فرسایشی بلندمدت را ندارد، افزود: عملیات طوفان الاقصی تمام خشم مردم غزه و شروعی بر پایان صهیونیسم است که بچه‌های مقاومت با فرسایشی کردن جنگ در حال مدیریت جنگ تا نابودی این رژیم جعلی هستند .

 

کریمیان در پایان گفت: امروز جبهه مقاومت به دشمن شکست غیرقابل‌ترمیم تحمیل کرده است و این یک پیروزی مهم برای جبهه مقاومت و نشان‌دهنده افول جبهه استکبار است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار