خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام نجاری:

دشمن می‌خواست اولویت فلسطین را از بین برود/ با اتحاد مسلمانان اسرائیلی وجود نداشت

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت:دشمن در سال‌های مدیدی خواست اولویت فلسطین از بین برود و این طرح خود را از طریق ایجاد داعش وجلب توجه مسلمانان به آنها ومساله‌ای چون ابراهام اجرا کرد.
کد خبر: ۹۵۴۹۴۸۱
|
۰۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام الیاس نجاری در جمع کارکنان و وابستگان سپاه ناحیه کبودراهنگ با بیان اینکه همواره رشد معنوی خود را اندازه بگیرید، اظهار کرد: این در احادیث اشاره بر محاسبه دارد و انسان باید همواره به فکر تقویت معنوی خود باشد و توصیه شده است نباید دو روز انسان یکی باشد.

وی با تاکید بر روایت «حاسبوا قبل عن تحاسبوا» خاطرنشان کرد: اگر ما عملی را که انجام می‌دهیم مورد سنجش قرار دهیم این موضوع به ما کمک خواهد کرد که ضریب خطای خود را پایین بیاوریم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با اشاره به تحولات غزه و با تاکید بر بیانات امام (ره)،که فرمودند «اسرائیل باید از بین برود و مسلمانان باید تا نابودی کامل اسرائیل دست از مبارزه و نابودی اسرائیل بر ندارند»، اظهار کرد: اگر طبق فرموده امام راحل خیلی زودتر از این مسلمانان با هم اتحاد داشتند دیگر اسرائیلی وجود نداشت که امروز یک غده سرطانی در منطقه باشد.

وی افزود: دشمن در سال‌های مدیدی خواست اولویت فلسطین از بین برود و این طرح خود را هم از طریق ایجاد داعش و جلب توجه مسلمانان به آنها پیش برد و هم با طرح مساله‌ای چون ابراهام خواست قضیه فلسطین پنهان بماند.

نجاری با طرح این سوال که چه ضرورتی بود که غزه خود را وارد این جنگ کند و با اسرائیل بجنگد؟ ادامه داد: یکی از علل و عوامل طوفان الاقصی، برنامه تخریب مسجد الاقصی از سوی اسرائیل بود و هم دلیل بعدی دیگر بی‌نتیجه ماندن تبادل زندانیان بود که رژیم صهیونیستی قبول نکرد و دلیل دیگر ادامه روابط عادی‌سازی با کشورهای عربی بود که برای بر هم زدن این قضیه این اقدام صورت پذیرفت و جلوی عادی‌سازی روابط عربستان با اسرائیل گرفته شد.

وی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از دلایل عملیات، نادیده گرفتن فلسطین و سلب حق تصمیم از مردم فلسطین بود که به قول رهبری معظم، مردم باید برای خود تصمیم‌گیری کنند و دموکراسی باید به معنای واقعی اجرا شود.

 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان یادآور شد: از علل دیگر عملیات وضعیت زندان و اسرای در بند اسرائیل بود که قابل پذیرش برای کسی نیست و صدای زندانیان و اسرای غزه بلند شده و نیروهای مقاومت نمی‌توانستند در برابر اینها ساکت بمانند، بنابراین صبر مردم غزه به پایان رسیده و همه این عوامل باعث شد در برابر اینها بایستند.

در پایان این مراسم از سربازان نمونه سپاه ناحیه کبودراهنگ تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار