خبرهای داغ:
اسماعیلی:

لحظه شهادت شهید «نظری» ۱۰۰ درصد مرتبط با صحنه اغتشاشات بود

همدان-فرماندار ویژه ملایر گفت: بدون شک لحظه شهادت شهید «علی نظری» ۱۰۰ درصد مرتبط با صحنه اغتشاشات و با رعایت کامل سلسله مراتب شکل گرفت.
کد خبر: ۹۵۴۹۵۴۰
|
۰۴ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سلمان اسماعیلی در نخستین مراسم سالگرد شهید مدافع امنیت شهید «علی نظری» در مسجد جامع ملایر اظهار کرد: هر چند در استان به سرعت و قانونی رسیدگی اقدام و در دادستانی و دادگستری استان و شهرستان اقدامات دقیق انجام شد، اما مردم مطالبه جدی دارند.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره یک‌هزار و شهید والامقام استان و شهدای مدافع امنیت، ادامه داد: کارنامه مردم ملایر در سال ۱۴۰۱ آنقدر روشن و پر افتخار است که باید به این مردم درود و رحمت گفت.

فرماندار ویژه ملایر خاطرنشان کرد: از همان ساعت اولیه بعد از شهادت شهید «علی نظری» نگران بودیم کسانی با انگیزه‌هایی شروع به روایت‌سازی کنند، اگرچه روایت‌هایی که جعلی و غیر واقعی نیز انجام و زخم زبان‌هایی به خانواده شهید نظری و نیرو‌های مدافع امنیت، بسیجیان و نیرو‌های انتظامی زدند.

وی ادامه داد: وظیفه دارم به عنوان فرماندار و رئیس شورای تامین شهرستان اعلام کنم بدون شک لحظه شهادت شهید «علی نظری» ۱۰۰ درصد مرتبط با صحنه اغتشاشات و با رعایت کامل سلسله مراتب شکل گرفت.

اسماعیلی با بیان اینکه یکی از سخت‌ترین روز‌های تقویم امنیتی ملایر در طول ۴۵ سال انقلاب، روز شهادت «علی نظری» بود، بیان کرد: سه بار جلسه شورای تامین در آن روز شکل گرفت و همه دستگاه‌ها ماموریت‌های ویژه‌ای داشتند و در اشراف اطلاعاتی و در اقتدار عملیاتی خوش درخشیدند.

وی گفت: هنوز صحنه‌های مختلف شهر همچون میدان مادر و فخریه آرام نشده بود که عده‌ای مسلح در قالب چند خودرو در مناطقی از شهر جولان می‌دادند و اتفاقات تلخ در شهر‌های دیگر کشور نیز همچون صحن شاه چراغ رخ داد.

معاون استاندار همدان ضمن قدردانی از اقدامات قاطعانه و شجاعانه قوه قضاییه در پیگیری، رسیدگی و تعیین تکلیف پرونده‌های مرتبط با اغتشاشات، بیان کرد: مردم ملایر و نیرو‌های مدافع امنیت این مطالبه جدی را مطرح می‌کنیم تعیین تکلیف پرونده شهید نظری دچار اطاله شده است و هر چه سریع باید تعیین تکلیف شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار