خبرهای داغ:

سردار مهدی معینی همرزم شهید سلیمانی آسمانی شد

سردار سرتیپ دوم پاسدار «مهدی معینی» همرزم شهید سردار سلیمانی و از پایه‌گذاران قرارگاه صابرین و فرمانده یگان ویژه صابرین، بعد از چند سال تحمل بیماری و عمل‌های ناشی از عوارض جنگ دفاع مقدس به شهادت رسید.
کد خبر: ۹۵۴۹۶۳۵
|
۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از نجف آباد استان اصفهان، سردار سرتیپ دوم پاسدار «مهدی معینی» از پایه‌گذاران قرارگاه صابرین و فرمانده یگان ویژه صابرین، بعد از چند سال تحمل بیماری و عمل‌های ناشی از عوارض جنگ دفاع مقدس درگذشت.

سردار معینی معاون اجرایی سابق سازمان بسیج مستضعفین و رئیس دانشکده شهید مطهری بسیج و از همسنگران شهیدان کاظمی و شوشتری بود و در سال‌های گذشته فرماندهی سپاه استان آذربایجان غربی را نیز بر عهده داشت.

پیکر این فرمانده که در مقاطعی نیز در جبهه سوریه حضور داشت، به درخواست خانواده اش و با توجه به سال ها سکونت در پایتخت، روز سه شنبه دوم آبان ۱۴۰۲ در تهران به خاک سپرده شد و مراسم یادبودی در روز شنبه مورخ ششم آبان ماه در مسجد جامع نجف آباد برگزار خواهد شد.

سردار مهدی معینی فرزند مرحوم حسین، در نجف آباد به دنیا آمد و در اوایل دفاع مقدس راهی تهران شد. محمود، یکی از برادران آن مرحوم نیز ۲۱ دی ۶۵ در ۱۸ سالگی طی عملیات کربلای۵ در حوالی شلمچه به شهادت رسید و در قطعه دو، ردیف نه گلزار شهدای نجف آباد به خاک سپرده شد.

سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه در بخشی از پیامش به مناسبت درگذشت سردار معینی آورده: «این سردار عالیقدر از هنگامه پوشیدن لباس سبز پاسداری و حضور حماسی در سنگرهای ۸ سال دفاع مقدس تا میدان‌های دفاع از حرم و همراهی با شهید قدس سردار حاج قاسم سلیمانی در جبهه مقاومت اسلامی و نیز صحنه‌های مقابله با جنگ نرم و ترکیبی دشمن، ترجمان ایمان، آگاهی، اخلاص، شجاعت، ایثار، فداکاری و مجاهدت در دفاع از اسلام انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمت به مردم در جای جای میهن عزیزمان بود و کارنامه درخشان او برای همیشه راهگشای نسل جوان این سرزمین است.»

ارسال نظرات
پر بیننده ها