در ششمین جشنواره کشوری فرهنگی ورزشی شمیم خانواده ویژه همسران و دختران کارکنان سپاه پاسداران؛

کسب یک مدال طلا و یک نقره ارمغان بانوان ورزشکار سپاه استان قزوین 

کسب یک مدال طلا و یک نقره ارمغان بانوان ورزشکار سپاه استان قزوین 
رضایی گفت: در دور دوم ششمین جشنواره کشوری فرهنگی ورزشی شمیم خانواده ویژه همسران و دختران کارکنان سپاه پاسداران؛ یک مدال طلا و یک نقره در رشته تکواندو، ارمغان بانوان ورزشکار سپاه استان قزوین بود.
کد خبر: ۹۵۴۹۷۱۷
|
۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۹

 

قزوین_ به گزارش بسیج، ششمین جشنواره کشوری فرهنگی ورزشی شمیم خانواده ویژه همسران و دختران کارکنان سپاه پاسداران، روز چهارشنبه ۲۵ مهرماه سال‌جاری به میزبانی سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) قم برگزار شد.

لیلا رضایی مسئول مرکز فرهنگی خانواده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در گفتگو با خبرنگار بسیج بیان کرد: ششمین جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم خانواده ویژه همسران و دختران کارکنان سپاه در هفت رشته ورزشی در دو مرحله در مجموعه فرهنگی ورزشی خانه مهندس قم برگزار شد.

وی گفت: شرکت کنندگان در این جشنواره در رشته‌های ورزشی شنا، تیراندازی، آمادگی جسمانی، دارت، هفت سنگ، تکواندو و والیبال با یکدیگر به رقابت پرداختند.

رضایی اظهار کرد: در مرحله اول مسابقات که از روز چهارشنبه ۲۶ مهرماه آغاز شد و تا روز پنجشنبه ۲۷ مهرماه ادامه داشت ورزشکاران در چهار رشته ورزشی شنا، دارت، تیراندازی و آمادگی جسمانی به رقابت پرداختند.

مسئول مرکز فرهنگی خانواده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در این مسابقات استان قزوین موفق به کسب ۶ مدال در جایگاه های دوم و سوم در رشته های تپانچه بادی، دارت؛ شنا و رشته آمادگی جسمانی، شد.

وی در ادامه با اشاره به اعزام تیم بانوان ورزشکار سپاه استان به دور دوم مسابقات شمیم خانواده در استان قم اضافه کرد: در این دور از مسابقات، ستایش صفی خانی با کسب مدال طلا در وزن ۳ نوجوان در جایگاه نخست کشوری ایستاد.

رضایی عنوان کرد: همچنین این تکواندوکار قهرمان بعنوان فنی ترین بازیکن مسابقات معرفی شد.

مسوول مرکز فرهنگی خانواده سپاه استان ادامه داد: فاطمه جمالی دیگر تکواندوکار استان قزوین در این مسابقات با کسب مدال نقره در وزن ۲ جوان در جایگاه دوم کشوری ایستاد.

گفتنی است؛ این دوره از مسابقات به میزبانی سپاه استان قم و با حضور کلیه سپاه‌های استانی و رده‌های مختلف سپاه برگزار شد.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار