خبرهای داغ:
شاهرود_ به مناسبت هفته جهانی سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی و گردهمایی فعالان سواد رسانه‌ای، از فعالان و اساتید رسانه و فضای مجازی کشور تقدیر و تجلیل بعمل آمد.
کد خبر: ۹۵۴۹۷۶۶
|
۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۷

تقدیر از فعال رسانه شاهرودی در گردهمایی فعالان سواد رسانه و فضای مجازی کشوربه گزارش خبرنگار بسیج، در این مراسم که به مناسبت هفته جهانی سوادرسانه‌ای و در سازمان بسیج رسانه کشور برگزار گردید از تعداد ۳ نفر از اساتید رسانه وفضای مجازی تقدیرگردید.
همایش تخصصی فعالان سواد رسانه‌ای ایران که بصورت مشترک توسط انجمن سواد رسانه‌ای، سازمان ساترا، سازمان بسیج رسانه کشور، دانشگاه سوره، مرکز ملی فضای مجازی کشور، بنیاد بازی‌های رایانه‌ای، خبرگزاری ها، وزارت بهداشت، وزارت آموزش و پرورش که بمناسبت هفته جهانی سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی در تهران برگزار شد از محمد ابراهیمی مدیر موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود و مسئول نمایندگی دانشگاه قرآن و حدیث استان سمنان، کارشناس و پژوهشگر رسانه و مدرس سواد رسانه‌ای انجمن سواد رسانه‌ای ایران بعنوان یکی از فعالترین افراد و اساتید در حوزه رسانه و فضای مجازی کشور تجلیل و قدردانی بعمل آمد.
در این مراسم از ۳ نفر از اساتید و فعالان سواد رسانه‌ای تجلیل گردید.
لازم بذکر است در حال حاضر انجمن سواد رسانه‌ای کشور با برگزاری دوره‌های متعدد و دوره‌های تربیت مربی دارای ۳۰ مدرس متخصص سواد رسانه‌ای ای درسطح کشور می‌باشد.
دوم تا نهم آبان ماه هر سال از سوی یونسکو به‌عنوان هفته جهانی سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی نام‌گذاری شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار