خبرهای داغ:

دیدار مسئول مرکز تربیت بدنی سپاه ناحیه دزفول با رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دزفول

مسئول مرکز تربیت بدنی سپاه ناحیه دزفول با جمعی از همکاران به مناسبت هفته تربیت بدنی با رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دزفول دیدار کردند.
کد خبر: ۹۵۴۹۷۷۰
|
۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان سرهنگ روح الله حکیم نژاد مسئول مرکز تربیت بدنی سپاه ناحیه دزفول به مناسبت هفته تربیت بدنی با دکتر تهذیبی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دزفول دیدار و گفتگو کرد. 

سرهنگ حکیم نژاد با اشاره به اهمیت و ضرورت ورزش و نقش آن در کاهش ناهنجاریها و آسیبهای اجتماعی گفت: ورزش جزو موارد مهم و از ضروریات زندگی است که علاوه بر سلامت جسم و روح و روان اجتماعی ، راهکار بسیار خوبی برای جذب و مشارکت جوانان و مصونیت از آسیب‌های اجتماعی است .

وی با توجه به انگیزه جوانان ، به مساله استعداد یابی اشاره کرد و گفت : یکی از راه‌هایی که بتوانیم سطح ورزش شهرستان را ارتقا ببخشیم ، کشف استعدادها و شناسایی عوامل موفقیت است و مربیان ورزشی در تحقق این امر مهم و فراهم نمودن بستر و رشد دادن استعدادها و پتانسیل های جامعه تاثیرگذار باشند.

در پایان سرهنگ روح الله حکیم نژاد ضمن تقدیر از فعالیت های اداره ورزش و جوانان شهرستان دزفول از ایشان و مجموعه همکارانشان تجلیل و قدردانی کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار