خبرهای داغ:
نشست هم اندیشی توسعه فضاها و اماکن ورزشی سپاه فجر استان و اداره کل ورزش و جوانان استان فارس برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۰۰۰۰
|
۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، نشست هم اندیشی توسعه فضاها و اماکن ورزشی سپاه فجر استان و اداره کل ورزش و جوانان استان فارس با حضور معاون هماهنگ کننده و جانشین فرمانده سپاه فجر در مجموعه اقشار و مدیرکل ورزش و جوانان فارس برگزار شد.

مهدی سرفراز شکوهی مدیرکل ورزش و جوانان استانضمن قدردانی از نگاه ویژه سردار بوعلی فرمانده سپاه فجر استان و معاونین ایشان به موضوع ورزش و توسعه سرانه ورزشی در استان خصوصا مناطق روستایی و شهرستانهای کمتر برخوردار، تعامل ایجاد شده با سازمان بسیج ورزشکاران سپاه فجر را نشانه ای از حس برادری و همدلی در توسعه ورزش وجوانان استان بیان کرد و اعلام کرد و اظهار داشت: ما با سپاه و بسیج عجین هستیم و تا زمانیکه در خدمت ورزش استان باشیم، تعامل و ارتباط و همکاری مان روز به روز بیشتر خواهد شد.
سرهنگ دکتر قاسم علی پور معاون هماهنگ کننده سپاه فجر استان هم در این جلسه اظهار داشت: مجموعه فرهنگی ورزشی امام مهدی(عج) بعنوان یک مجموعه کامل ورزشی آماده پذیرش ورزشکاران رشته های مختلف در خدمت عموم مردم شیراز است.

وی گفت: در تلاش هستیم جهت رفاه حال شهروندان یکی از مجهزترین استخرهای شنا و مجموعه بازی های آبی را در مجموعه فرهنگی رفاهی شلمچه کلنگ زنی کنیم.

سرهنگ علی پور تصریح کرد: موضوع احداث خوابگاه در مجموعه فرهنگی ورزشی امام مهدی(عج) در بلوار رحمت شیراز می تواند در میزبانی اردوها و تیم های ملی و استانی سهم بسزایی در خدمت رسانی به ورزشکاران و تیم های ورزشی ایجاد کند.

سرهنگ مهندس تقوی معاون فنی و عمرانی سپاه فجر استان هم در ادامه این نشست گفت: بیش از ۳۶۰ سالن صالحین و ۶۵ سالن ۹ دی در سطح شهرستانهای مختلف استان در خدمت اقشار مختلف مردم قرار دارد و سالن ۱۰۰۰نفره شهرستان مهر بعنوان یکی از بهترین سالن های ورزشی با همکاری اجتماعی وزارت نفت در هفته بسیج افتتاح و در اختیار ورزشکاران این شهرستان قرار می گیرد.

سرهنگ امیر جاهدی جانشین فرمانده سپاه فجردر اقشار تخصصی بسیج هم در ادامه، به موضوع جهاد تبیین اشاره کرد و تشکیل قرارگاه استانی جهاد تبیین در ورزش استان را اقدامی بزرگ خواند و بر راه اندازی قرارگاه های شهرستانی جهاد تبیین در شهرستانها با محوریت ادارات ورزش وجوانان وکانون های بسیج ورزشکاران تاکید کرد.

وی، حضور پررنگ مربیان و قهرمانان ورزش استان، روسای هیات های ورزشی استان و شهرستانها و مدیران ادارات ورزش شهرستانها در اردوی راهیان نور را یک فرصت مغتنم و معنوی بیان کرد و گفت: تعداد ۴ دستگاه اتوبوس برای جامعه ورزش استان در اختیار سازمان بسیج ورزشکاران استان قرار گرفته است و بهترین فضای اردوگاه راهیان نور در اهواز برای پذیرش این عزیزان در نطر گرفته شده است که در صورت افزایش تقاضا این سهمیه افزایش خواهد یافت.

شکرالله مسکویی مسئول سازمان بسیج ورزشکاران استان هم در این جلسه با قدردانی ازنگاه ویژه سردار بوعلی فرمانده سپاه فجر استان، تصریح کرد: تاکید به توسعه تخصصی ورزش و حمایت ویژه از توسعه اماکن ورزشی، همکاری مدیرکل ورزش و جوانان استان و معاونین و کارشناسان حوزه های ورزشی، فرهنگی و جوانان ، عمرانی و فنی مهندسی و تاکید بر مسائل اخلاقی در ورزش ،جهاد تبیین، شورای اندیشه ورز، طرح بصیرت و مربیان فرهنگی ، توسعه فرهنگ منش پهلوانی و رسم جوانمردی ، فرهنگ ایثار و شهادت و جهاد و مقاومت در هیات های ورزشی و سازمان های مردم نهاد با همکاری و تعامل ایجاد شده سازمان بسیج ورزشکاران و اداره کل ،شاهد یک فضای همدلی و همسو در انجام و اجرای برنامه های ابلاغی و در دستور کار هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار