خبرهای داغ:
مراسم بزرگداشت نخستین سالگرد حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) و گرامیداشت یاد شهدای این حادثه و تبیین وقایع فلسطین و جنایات رژیم صهیونیستی در غزه در مصلی نماز جمعه شهر قائمیه شهرستان کوه چنار برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۰۰۰۸
|
۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، مراسم بزرگداشت نخستین سالگرد حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) و گرامیداشت یاد شهدای این حادثه و تبیین وقایع فلسطین و جنایات رژیم صهیونیستی در غزه با حضور مردم و مسئولین در مصلی نماز جمعه شهر قائمیه شهرستان کوه چنار برگزار شد.

حجت الاسلام مصطفی گودرزی از اساتید حوزه علمیه در این همایش بیان داشت: رهبر معظم انقلاب پس از آن حادثه تلخ در شاهچراغ دیداری با خانواده‌های شهدای حادثه‌ تروریستی حرم حضرت احمد بن موسی (ع) شیراز داشتند و ایشان در آن دیدار با اشاره به این‌که در مسائل مربوط به حوادث و تاریخ انقلاب اسلامی و جنایت‌های دشمنان از نظر کار رسانه‌ای و تبلیغی کوتاهی داریم، تاکید کردند تبیین این واقعیت‌ها جزو وظایف فعالان بخش‌های هنری و همه دستگاه‌های فرهنگی است.

وی ادامه داد: لذا اجرای برنامه های تبیینی در این زمینه لازم و ضرروری است و باید این آرمان ها و ارزش های دینی به خوبی برای مردم بویژه نسل جوان تبیین شود.

حجت الاسلام گودرزی همچنین با اشاره به حوادث تلخی که توسط رژیم صهیونیستی در غزه در حال وقوع است با اشاره به اینکه فرهنگ شهادت طلبی و مبارزه با ظلم در هر جای جهان ستودنی است افزود: جریان های شیطانی صفت چون داعش که آن حادثه تلخ را در حرم شاهچراغ یا در کشور سوریه و عراق رقم زدند و جریان های رژیم منحوس صهیونیستی که آن ظلم ها را علیه فلسطین انجام داده اند نشان میدهد که همواره جریان ظلم وجود دارد و این جریان های ارزشی و اسلامی در مقابل آنها با تفکر و فرهنگ مقاومت، ایستادگی، ایثارگری، شهادت طلبی و ... ایستاده اند.

وی گفت: ایستادگی جریان مقاومت به جهان نشان داده که بزرگی ظلم و جنایات های این رژیم صهیونیستی چقدر است و شاهدیم که نگاه منفورانه ای نسبت به این رژیم و جنایات آنها رقم خورده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار